xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

פתיחת שנת הלימודים: תמונת מצב מהעולם

בארה"ב טראמפ דוחף לפתיחה של בתי הספר, אך ההחלטה נתונה בידי הרשויות המקומיות. בסין שבו כמעט לשגרה מלאה; באירופה, צרפת ובריטניה נחושות להחזיר את כל התלמידים לכיתות, ובספרד נערכים מחדשים בשל התפרצות נוספת
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

האו"ם סבור כי החזרת הילדים ללימודים אחרי חודשים ארוכים של סגר הקורונה היא קריטית, אך כשהנגיף עדיין משתולל בחלקים בארצות הברית ומתפשט מחדש במדינות שונות, מומחי הבריאות קוראים לנקוט זהירות.

כל ממשלה גיבשה אסטרטגיה משלה, בהתאם למצבה בשטח ושיקולים פוליטיים. כך נראה המצב במדינות שונות בעולם.

בית ספר אילוסטרציה: צילום Pixabay

בארצות הברית, שבה מערכת החינוך היא ברובה באחריות המדינות ובתי הספר המקומיים, הנשיא דונלד טראמפ ושרת החינוך שלו קראו לבתי הספר לחזור ללמד באופן פרסונלי. ואולם, הנושא מעורר דיון ציבורי ער, במיוחד בקהילות שבהן שיעור ההדבקה גבוה. לכן, החזרה ללימודים שונה מאוד בחלקים שונים בארצות הברית.

בגרמניה רוב התלמידים כבר שבו ללימודים, ובעשרות בתי ספר בברלין כבר דווחו על נדבקים בקורונה. למרות שאלפי תלמידים הוכנסו לבידוד ברחבי המדינה אחרי התפרצויות מקומיות, שלפי חלק ממומחי הרפואה הן תוצאה של מפגשים משפחתיים ונסיעות במהלך חופשות הקיץ, הממשלה נחושה שלא לסגור שוב את בתי הספר.

בבריטניה רוב 11 מיליון התלמידים בממלכה לא היו בכיתות מאז מרץ, אך באנגליה יחלו לשוב ללימודים ב-4 בספטמבר. ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון אמר כי פתיחת בתי הספר היא "חובה מוסרית", וממשלתו אפילו איימה לקנוס הורים שישאירו את ילדיהם בבית.

סין, שבה התפרץ הנגיף, כבר חזרה לשגרה כמעט מלאה אחרי שבלמה את המגיפה. עוד בשבוע שעבר, כ-75% מכלל התלמידים – כ-208 מיליון איש – שבו ללימודים, והיתר יעשו זאת עד שלישי, 1 בספטמבר.

באפריקה רק שש מדינות פתחו מחדש את בתי הספר באופן מלא. בדרום אפריקה החלו התלמידים לחזור לשיעורים בשבוע שעבר כיתה אחר כיתה. זו הפעם השנייה שבה בתי הספר נפתחים מחדש במדינה, אחרי שבפעם הראשונה נרשמה עלייה במספר הנדבקים והם נסגרו שוב.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x