xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

פריצת דרך בחקירת הפיצוץ בחניון בת"א

לאחר חקירה מאומצת שנמשכה מספר שנים: פוענח פיצוץ רכב ממטען רב עוצמה בחניון בית גיל הזהב ב-2016, שהביא למותו של גבר בן 51
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
זירת הפיצוץ / צילום: דוברות המשטרה
זירת הפיצוץ / צילום: דוברות המשטרה

בתום חקירה ארוכה ומורכבת, הצליחו במשטרה לבסס תשתית ראייתית נגד 2 גברים החשודים במעורבות באירוע והיום יוגש נגדם כתב אישום חמור על ידי פרקליטות מחוז תל אביב.

בתאריך 16.10.16, בשעות אחה"צ, ארע פיצוץ עז של רכב בחניון החיצוני הסמוך לבית גיל הזהב בתל אביב. כתוצאה מהפיצוץ, מצא את מותו גבר בן 51 תושב יפו.

מיד ובסמוך לאירוע, המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות האירוע, במהלכה הוברר כי מטען רב עוצמה אשר הובא למקום והוסלק בסמוך לרכב, התפוצץ וכאמור, הביא למותו המיידי של המנוח. עוד עלה מהחקירה, כי מהמקום נמלטו מספר חשודים.

משטרת ישראל פעלה במרוצת הזמן לאיסוף ראיות מזירה מורכבת מאוד, לרבות ביצוע פעולות חקירה סמויות וגלויות, בפרט במישור הפורנזי (ראיות מדעיות) והתמידה במלאכת איסוף הראיות במטרה לבסס תשתית ראייתית איתנה.

חרף חלוף הזמן וקשיים שהתגלעו, ביחידה המרכזית של מחוז ת"א, המשיכו כל העת בביצוע פעולות חקירה מתוחכמות, בליווי פרקליטות מחוז ת"א עד שלאחרונה, חלה התפתחות בחקירה, אשר תרמה לביסוס אותה תשתית ראייתית.

בעקבות אותה התפתחות חשובה והשלמת הפאזל הראייתי, השבוע נעצרו על ידי המשטרה 2 חשודים במעורבות באירוע, שהינם קרובי משפחה של המנוח, בשנות ה-30 לחייהם.

היום , יוגש על ידי עו"ד אסף שביט ועו"ד גיל קרן מפרקליטות מחוז ת"א, לבית המשפט המחוזי בתל אביב, כתב אישום חמור נגד השניים, המייחס להם עבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, נשיאה והובלת נשק שלא כדין, המתה בקלות דעת. בד בבד, תוגש בקשה להמשך מעצרם עד תום ההליכים.

מהמשטרה נמסר: "גם בחלוף זמן, נמשיך לפעול למיצוי הדין עם העבריינים אשר פוגעים במרקם החיים הנורמטיבי ולשמירה על שלומו ובטחונו של הציבור".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x