xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

פקיסטן: צפו; גבר ללא ידיים משחק סנוקר עם סנטרו וכתפו

מוחמד איכרם בן 32 פיתח טכניקה מיוחדת כדי לשחק במשחק בו נהג לצפות באחרים משחקים, וכנגד כל הסיכויים הוא מצליח לנצח משחקים בסנוקר
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום: Pixabay
אילוסטרציה צילום: Pixabay

איכרם משך תשומת לב בינלאומית ביכולותיו הנדירות ואמר כי הוא רוצה לשחק סנוקר ברחבי העולם בעזרת ממשלת פקיסטן, איכרם אמר: "פגשתי שחקני סנוקר טובים מאוד שאומרים לי שאני גאון אמיתי ושאני יכול להביא תהילה גדולה לפקיסטן".

איכרם, הוא אחד מתשעה ילדים שנולד למשפחה ענייה, לא היה משכיל וקופח בילדותו הענייה. הבילוי העיקרי שלו היה לראות אנשים משחקים בסנוקר, משחק שאיש לא חלם שהוא יוכל לשחק אי פעם. הוא לא זוכר איך הרעיון הגיע, אבל איפשהו לאורך הדרך הוא התחיל להתאמן בסתר.

אמו ראזיה ביבי אמרה: "הוא היה רואה בשקיקה את שאר הנערים משחקים. הוא המשיך לאחל לעצמו שיהיה לו גם זרועות כדי שהוא יוכל לשחק כמוהם, ואז הוא התחיל להשתמש בסנטרו".

הבעלים המשותף של מועדון הסנוקר Cuemaster, מיאן אוסמן אחמד, אמר כי איקרם זכה בכמה פרסים בטורנירים מקומיים בשנתיים האחרונות. כך דווח ה"דיילי מייל" הבריטי.

לדבריו, "הוא היה מגיע למועדון ומבקש שיתירו לו לשחק. היינו מסתכלים בזרועותיו ומרגישים שהוא לא מסוגל, הוא התעקש שנאפשר לו להוכיח את עצמו. כשהוא עשה את זה ראינו שהוא באמת טוב מאוד".

איכרם אומר שאנשים מעריכים את רוחו הבלתי מעורערת, וכמה מסעדות מאפשרים לו לאכול בחינם, כאשר מלצרים מתנדבים להאכיל אותו בכפית.

הוא אמר: "אלוהים לא נתן לי ידיים, אבל הוא נתן לי אומץ. והשתמשתי ברוח זו כדי להגשים את שאיפתי. לכן אף אחד לא צריך לאבד את התקווה". הוא מקווה שיום אחד, בעזרת הממשלה, הוא ישחק ברמה הבינלאומית.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x