xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

פעם ראשונה באירופה: סלובקיה עשתה בדיקות המוניות לשני שליש מהמדינה

סלובקיה נקטה בגישה האסייתית של עריכת בדיקות המוניות, ו-3.65 מיליון בני אדם נבדקו לקורונה בסוף השבוע וקיבלו תוצאות בתוך חצי שעה; "יש לנו הזדמנות גדולה להראות לאירופה ולעולם שיש דרך אחרת"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

סלובקיה, מדינה שבה חיים כ-5.5 מיליון בני אדם, מתמודדת עם גל שני משמעותי של מגפת הקורונה, החליטה לנקוט גישה יוצאת דופן על מנת לקטוע בבת אחת את ההדבקה . המדינה החליטה לנקוט ב-"בדיקות המוניות". זוהי הפעם הראשונה שמבצע בסדר גודל כזה מתנהל באירופה.

בסוף השבוע הקודם, הממשלה עשתה ניסיון לראות כיצד תתנהל בדיקה במהלך יומיים של כ-100 אלף תושבים המתגוררים בארבע מחוזות נגועים במיוחד בקורונה. הצבא גויס לצורך סיוע במשימה, והבדיקות הניבו איתור של אלפי מקרים חדשים, בערך 4% מהנבדקים.

בעקבות הצלחת הפיילוט השיקה הממשלה בסוף השבוע מבצע שנועד לבדוק בתוך שני סופי שבוע את כל האוכלוסייה הבוגרת של סלובקיה כארבעה מיליון בני אדם מעל גיל 10.

עשרות אלפי עובדים רפואיים התפרשו בסוף השבוע האחרון ב-5,000 עמדות בדיקה ברחבי המדינה, כאשר הממשלה גייסה כוחות צבא כדי לסייע להם. עובדי מערכת הבריאות קיבלו בונוס של 500 אירו כדי לקחת חלק במבצע. רבות מעמדות הבדיקה מוקמו בחוץ, באוויר הפתוח, אך חלק מוקמו באולמות ספורט ומבנים עירוניים.

"יש לנו הזדמנות גדולה להראות לאירופה ולעולם שיש דרך אחרת, בלי לסגור את הכלכלה ולאבד מיליוני משרות", אמר ראש הממשלה הסלובקי, איגור מטוביץ'. "ראש ממשלת סלובקיה הבטיח לחלוק אתנו את התוצאות של האסטרטגיה שהוא בחר", אמר נשיא המועצה האירופית, שארל מישל. 

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x