xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

פעיל ימין קיצוני גרמני ירצה עונש מאסר בגין העלבת מנהיג יהודי

סשה קרולזיג, העומד בראש מפלגת 'רייכט' הימנית הקיצונית, ירצה עונש של שישה חודשי מאסר על כך שכינה את ראש הקהילה היהודית בהרפורד-דטמולד "יהודי חוצפן" ושיבח את ה-SS
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
משטרת גרמניה אילוסטרציה: צילום Pixabay
משטרת גרמניה אילוסטרציה: צילום Pixabay

סשה קרולזיג הפסיד בערעור בתחילת החודש וגזר הדין פורסם ב-10 ביולי. סשה העליב מנהיג יהודי והביע הזדהות עם הנאצים ופלוגות הסער הנאציות.

על פי דיווחים בתקשורת הגרמנית, קרולזיג כינה את מתתיהו קליג כ"פונקציונר יהודי חצוף "ודרש חרם על ארגונים יהודיים. את הדברים אמר באתר של המפלגה הגזענית שלו, לאחר שקליג אמר בראיון טלוויזיוני כי רשויות מקומיות צריכות להשתמש בבית דפוס אחר, מכיוון שבית דפוס מסוים בו עיריות רבות משתמשות, גם הפיץ חומר רדיקלי ימני.

בהגנה על המו"ל אמר קרולזיג כי החברה רק מציעה ספרים (אנטישמיים), הוא כינה את קליג "פונקציונר יהודי שמרוצה מעצמו, וחוצפן" והאשים אותו כי הוא פוגע בחופש הביטוי, הוא אמר כי מפלגתו "תצמצם את השפעתם של ארגוני הלובי היהודים על הפוליטיקה הגרמנית לאפס בדיוק בזמן הקרוב ביותר."

העונש שקיבל הוא עונש על תנאי שהופעל עליו בשנת 2018, אז פסק בית משפט מאסר על תנאי של שישה חודשים בגין הסתה לשנאה והכפשות.

בית המשפט החוקתי אישר את גזר הדין, ומצא כי קרולזיג הצית שנאה אנטי-יהודית באמירות שנחשבו כמאיימות באופן מוחלט וקשורות בבירור לתעמולה הנאצית, בית המשפט הוסיף כי העבר הנאצי של גרמניה מצריך "רגישות מוגברת בהתמודדות עם השימוש המפורסם במילה יהודי." כך דווח באתר JTA.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x