xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

פעילות שטח ראשונה בימי קורונה: חניכי בני עקיבא עלו הבוקר לביריה

לאחר עצירת כלל הטיולים והמחנות בתנועות הנוער -פעילות שטח ראשונה בימי קורונה. כמעט 4 חודשים אחרי שנדחתה - החלו הבוקר חניכי בני עקיבא לקיים את פעילות העלייה המסורתית לביריה.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

לאחר עצירת כלל הטיולים והמחנות בתנועות הנוער -פעילות שטח ראשונה בימי קורונה. כמעט 4 חודשים אחרי שנדחתה- החלו הבוקר חניכי בני עקיבא לקיים את פעילות העלייה המסורתית לביריה.

העלייה מתקיימת תוך הקפדה על הנחיות משרד הבריאות בקבוצות של עד 50 חניכים ואנשי צוות ותוך שמירה על היגיינה ומסיכות במקומות המחויבים בכך. הקבוצות הגיעו למקום במרווחי זמן של חצי שעה בין קבוצה לקבוצה על מנת שלא ייפגשו אלו עם אלו כאשר לאורך היום כולו תודרכו החניכים לגבי הוראות משרד הבריאות.

בשלב ראשון עלו הבוקר לביריה רק חניכי שבט הרא"ה של מחוז צפון בתנועה כפיילוט ראשוני. בתום הפעילות תתבצע הערכת מצב ובחינה של הדברים ולאחריה יתפרסמו מועדים נוספים לעליית שאר חניכי המחוזות השונים בתנועה.

צילום: בני עקיבא

מזכ"ל בני עקיבא יאיר שחל: "כבר לאחר תחילת שחרור המשק -החלו להגיע עוד ועוד פניות של חניכים שביקשו שנקיים את המסע לביריה ולא נוותר על מסורת חשובה של שנים ארוכות. מדריכים שהתאכזבו מהדחיה אף פרסמו עצומה לקיום העליה לביריה כשיתאפשר. עם זאת, אנו רואים את העלייה בתחלואה בימים האחרונים והיה ברור לנו כי עלינו לנהוג באחריות ובזהירות יתרה בימים אלו. על כן לאחר תכנון קפדני ומדוקדק וכעת לאחר אישורי כל הגורמים המקצועיים – החלטנו להתחיל בקיום פעילות ראשונה של מחלקת מפעלים בעידן הקורונה תחת הגבלות מחמירות כפיילוט שיאפשר לנו בחינה של הדברים שעל פיהם נפעל בהמשך פעילויות השטח בקיץ הקרוב."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x