xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

"פעולה זדונית": שוטר בניו יורק הואשם בריגול לממשל הסיני

אזרח סיני שקיבל אזרחות אמריקנית ושירת במשטרת ניו יורק, נעצר ומואשם שעקב אחרי אזרחים סינים באזור ניו יורק וחיפש מקורות מודיעיניים בקרב הקהילה הטיבטית; "זו ההגדרה של איום מבפנים"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
משטרת ניו יורק - אילוסטרציה (צילום: Pixabay)
משטרת ניו יורק - אילוסטרציה (צילום: Pixabay)

תובעים פדרלים הודיעו כי שוטר במשטרת ניו יורק נעצר באשמת ריגול לטובת סין. ביימדג'י אנגוואנג, בן 33, ששירת גם כחייל מילואים בצבא ארצות הברית, נעצר בביתו בלונג איילנד והובא אתמול (שני) לדיון לבית משפט בברוקלין.

אנגוואנג, אזרח ארה"ב מטיבט, עבד מאז 2018 כסוכן של הרפובליקה העממית של סין במאמץ לדכא את תומכי התנועה המתנגדת לסין, כך על פי תלונה פלילית שהוגשה לבית המשפט הפדרלי בברוקלין, הוא עבד בחשאי אצל סוכנים אנונימיים מהקונסוליה הסינית בניו יורק.

"זו ההגדרה של איום מבפנים", מסר בהצהרה וויליאם סוויני, סגן ראש לשכת ה-FBI בניו יורק. הוא אמר כי אנגוואנג, שנולד בסין וקיבל אזרחות בארצות הברית, פעל בשירות ממשלה זרה, שיקר כדי לקבל סיווג והשתמש בתפקידו במשטרת ניו יורק כדי לעזור לניסיונות החתרניים והלא חוקיים של ממשלת סין לגייס מקורות מודיעינים.

אנגוואנג פעל כסוכן מאז 2014 לפחות, כך לפי האישומים נגדו. הוא הואשם גם בהונאת רשת ובהצהרות כוזבות. הוא דיווח לאנשי הקונסוליה הסינית על פעילותם של אזרחים סינים באזור ניו יורק וחיפש אחרי מקורות מודיעיניים פוטנציאליים בקרב הקהילה הטיבטית המקומית.

הקונסוליה הכללית של סין בניו יורק הגיבה לדברים, וטענה כי עובדיה "ממלאים את חובותיהם בהתאם לחוק הבינלאומי ולחוק של ארצות הברית", ותיארה את פועלם ללא רבב.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x