xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

פנסילבניה: פרופסור באוניברסיטה התנצל על כך שאמר לסטודנטים ללכת לבר להידבק בקורונה כדי "שאתם תוכלו להידבק ולסיים עם זה כי אף אחד מכם לא ימות"

פרופסור באוניברסיטת פנסילבניה התנצל לאחר שאמר לסטודנטים שעליהם לצאת לברים ולהידבק בקורונה כדי "לסיים את זה"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
בר אילוסטרציה צילום Pixabay
בר אילוסטרציה צילום Pixabay

פרופסור באוניברסיטת קוצטאון, ד"ר ויקטור ג'יי מסד, בן 67, אמר את ההצהרה שעוררה סערה במהלך מפגש ב'זום' בשיעור. "אני חושב שככל שתהיו עם זה מוקדם יותר, ככה יהיה טוב יותר". כך אמר הפרופסור לעסקים לסטודנטים ב-24 באוגוסט, בהתייחסות לנגיף הקורונה.

"מכיוון שאף אחד מכם לא ימות מכך ואנחנו צריכים שיהיה לכם, אתם יודעים, כולם יהיו חסינים. וכך ככל שיותר מוקדם אנשים יהיו חסינים, כך יהיה טוב יותר, אז כולכם צריכים ללכת ל'שורטי' כל לילה, אתם יודעים, מתערבבים, מקבלים את הדבר הזה, ומסתדרים עם זה".

'שורטי בר' הוא פאב ליד הקמפוס של האוניברסיטה בקוצטאון, פנסילבניה. הדברים שאמר ב'זום' שותפו ברשתות החברתיות ועוררו סערה. דבריו של מסד קיבלו תגובה חריפה מצד תושבי קוצטאון, תושבי המקום עוטים מסכות ומקפידים על התרחקות חברתית.

בעלי הבר 'שורטי' שנסגר בגלל הקורונה, פרסם הודעה ביום שישי: "הישארו בטוחים ככל האפשר, עטו מסכה, לא להתכנס בקבוצות, הקפידו על ריחוק חברתי, אכפת לנו מהבטיחות שלכם יותר מאשר להרוויח כסף". כך פרסם בעלים של הבר ביום שישי. "אנחנו כל כך רוצים לתת לך את המסיבה שמגיעה לך, אבל אנחנו צריכים לשמור על בטיחות כולם בעיר הזאת, עזרו לנו והיו חכמים כדי שנוכל לראות אתכם בקרוב". נאמר בציוץ של הבר.

לאחר שהדברים פורסמו, פרסם הפרופסור התנצלות על דבריו. "אני נבוך ומתבייש, אני מתנצל בפני כל אחד במוסד שהושפע לשלילה מדברי".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x