xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

פניית פארסה: אושרו ההקלות למסעדות, האם גם הבריכות וחדרי הכושר בדרך?

יו"ר ועדת הקורונה יפעת שאשא ביטון ומשרד המשפטים הגיעו לסיכום שלפיו יוקלו ההגבלות על הפעלת המסעדות, האם גם בקרוב חדרי הכושר והבריכות?
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
בתי קפה אילוסטרציה: (צילום Pixabay)
בתי קפה אילוסטרציה: (צילום Pixabay)

לאחר התנגדות רבה מצד חברי הכנסת והמסעדנים על המתווה של המסעדות, היום יו"ר ועדת הקורונה, יפעת שאשא ביטון ומשרד המשפטים הגיעו לסיכום על הקלות למסעדות. על פי המתווה, מסעדות שבהן יש מספר מתחמים יוכלו להכניס בכל אחד מהם – עד 20 או 30 איש – בהתאם למיקום.

עדיין נותרו כמה מחלוקות בנוגע להגבלות החדשות, בניהם גם חדרי הכושר והבריכות, שר התרבות והספורט, חילי טרופר, שוחח עם יו"ר ועדת הקורונה ח"כ יפעת שאשא ביטון בנושא, אך "טרם הושגה הסכמה או תאריך לפתיחה מחודשת, אך יש לנו מחויבות למצוא פתרון ולסייע כמה שניתן ואני אעשה כל שביכולתי כדי לקיים זאת", סיפר. "כבר מחר אקיים שולחן עגול עם ראשי האיגוד ובעלי חדרי כושר כדי לשמוע וללמוד את מצוקתם".

יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, תקף את ההחלטות שהתקבלו בממשלה: "אין שום היגיון בהחלטות המתקבלות ואין מסד נתונים המגבה אותן. לא ברור מדוע בריכות שחיה נסגרות אבל מקוואות נותרו פתוחים ואותו הדבר לגבי מכוני כושר לעומת בתי כנסת. לפני שמקבלים החלטות על סגירת עסקים חייבים לבדוק נתוני הדבקה. זהו כאוס מוחלט בתוך ממשלת החרטא"

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x