xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

פירות השלום: מורים לעברית יגיעו מישראל לאיחוד האמירויות ללמד עברית ב'מכללות לשפה העברית ולתרבות הישראלית'

'המכון הראשון לשפה העברית' ייפתח בשנה הבאה באיחוד האמירויות, המכון יעביר שיעורי עברית, תרבות והמטבח הישראלי לתושבי האמירויות, אנשי עסקים ואזרחים החיים באמירויות. המכון ילמד בדובאי ובאבו דאבי
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
תושב אבו דאבי בלימוד השפה העברית אילוסטרציה
תושב אבו דאבי בלימוד השפה העברית אילוסטרציה

פירות השלום. הרשויות באיחוד האמירויות הודיעו כי 'המכון הראשון לשפה העברית' ייפתח בשנה הבאה באיחוד האמירויות, המכון יעביר שיעורי עברית, תרבות והמטבח הישראלי לתושבי האמירויות, אנשי עסקים ואזרחים החיים באמירויות.

המכון לעברית (EHI) יפתח את שעריו בסניפים בדובאי ובאבו דאבי ב-3 בינואר 2021. זאת בעקבות הביקוש העצום ללמוד את השפה העברית, בקרב אנשי איחוד האמירויות בדגש על אנשי עסקים מקומיים שנמצאים בקשר עם יזמים ישראלים, כך אמרו גורמים רשמיים.

יוסף אל-המלי תושב אבו דאבי לומד עברית

הסכם השלום החדש בין ישראל לאיחוד האמירויות העלה עניין במודעות השפה העברית. מנהל מכון EHI, ג'וש סאמט, אמר ל-Khaleej Times כי המכון ילמד לא רק את השפה העברית, אלא גם נושאים הקשורים לתרבות הישראלית, למטבח הישראלי, וכיצד לעשות עסקים עם ישראלים וכו', לשם הכנת המקומיים לישראלים שעתידים להציף את איחוד האמירויות, מיטב המורים לעברית שיש בישראל, יועבר לאיחוד האמירויות הערביות.

מסר של שלום מאיחוד האמירויות סרטון 1

בדובאי כבר שוקדים על ארבעה סניפים כאלה, ושניים יפתחו בקרוב באבו דאבי. השיעורים יחלו בינואר בכל הסניפים, כך אמר סאמט, והוסיף כי כמה אנשי עסקים כבר החלו להירשם לקורס עברית. סאמט ציין כי הפתיחה של מרכזי לימוד אלה ברחבי איחוד האמירויות הערביות יצרה תנאים חיוביים מאד, כולל הגדלת התנועה והתיירות בין שתי המדינות.

מסר של שלום מאיחוד האמירויות סרטון 2

ה-EHI נוצר בשנת 2020 על ידי אנשי חינוך המאוחדים בחזון אחד: ללמד תלמידים, בשיטות מהנות ומרתקות, את השפה העברית המדוברת באופן העדכני ביותר.

מסר של שלום מאיחוד האמירויות סרטון 3

יוסף אל-המלי תושב אבו דאבי, מספר כי הוא לא מחכה למכון, הוא כבר נמצא בשיא לימוד השפה העברית, לדבריו יש ביקוש עצום ללמוד את השפה, והוא כבר לא יכול לחכות לבקר בישראל. הוא מספר כי הוא לא מפסיק ללמוד עוד ועוד על התרבות הישראלית ואת השפה העברית, הוא מרגיש כמו תלמיד צעיר אבל נהנה מכל רגע. לדבריו השלום בין המדינות יתן תקווה לשלום גם בין שאר המדינות הערביות, כולל הפלסטינים

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
27/05/2023 23:01

The point of view of your article has taught me a lot, and I already know how to improve the paper on gate.oi, thank you. https://www.gate.io/tr/signup/XwNAU

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x