xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

פירות השלום: יקב רמת הגולן ימכור יין באיחוד האמירויות

"אנו שמחים להיות היקב הישראלי ש"יפתח את השער" ויכיר לתושבי ואורחי איחוד האמירויות בדובאי את תעשיית היין הישראלית" כך אמר מנכ"ל יקב רמת הגולן לאחר החתימה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

החל מיום חמישי הקרוב יהיו יינות יקב רמת הגולן על מדפי החנויות באיחוד האמירויות, המהלך מגיע כתוצאה מעסקת הנורמליזציה האחרונה עם ישראל. היינות יימכרו באמצעות חברת השיווק המקומית African + Eastern החברה נחשבת ליבואנית ומפיצה מרכזית בתחום היין והאלכוהול באמירויות ובמפרץ הפרסי, ומייצגת את מותגי היין והאלכוהול המובילים בעולם.

יינות היקב ישווקו בחנויות יין, בתי מלון, מסעדות מובילות ובמרכזים פופולריים רבים אחרים בהם יש ביקוש רב ליין. הם יהיו זמינים תחילה בדובאי, ובקרוב יופצו למקומות אחרים באמירויות, החברה תשווק מגוון יינות מהסדרה המובילה של היקב – ירדן, גמלא וחרמון. כך מדווח האתר Jerusalem Post.

מזה למעלה משלושה עשורים, יקב רמת הגולן מייצא יינות למדינות רבות בעולם ונחשב ליצואן היין הישראלי המוביל לשווקים ברחבי העולם. ההסכם הזה הוא פריצת דרך משמעותית, מאחר ועד כה הוא היה חסום לחלוטין עבור יינות ישראלים, בייחוד אלה המיוצרים באזור רמת הגולן – הוא ייחודי וצפוי להוביל לפריצות דרך גם עבור יקבים ישראלים אחרים.

ג'ייסון דיקסון, מנכ"ל A&E, אמר על ההסכם כי "יקב רמת הגולן הוא אחד היקבים המובילים והמעוטרים בישראל, ואנחנו שמחים להביא ללקוחותינו באיחוד האמירויות הערביות את היינות הייחודיים, זאת השקה היסטורית ואנו מצפים לשיתוף פעולה מוצלח וארוך טווח עם יקב רמת הגולן".

יאיר שפירא, מנכ"ל יקב רמת הגולן, אמר כי "חתימת הסכם ההפצה עם A&E היא רגע היסטורי מרגש במיוחד עבור תעשיית היין הישראלית ועבורנו בפרט. כיקב המוביל את מהפכת היין האיכותי בישראל, אנו נרגשים להיות היקב הישראלי ש"יפתח את השער" ויכיר לתושבי ואורחי איחוד האמירויות בדובאי את תעשיית היין הישראלית".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x