xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

פירות השלום: חברה מאבו דאבי וחברה ישראלית חתמו על שיתוף פעולה להפקת סרטים וטלוויזיה

שיתוף פעולה סוכם בין ועדת הקולנוע באבו דאבי, לבין הקרן הישראלית לקולנוע ובית הספר לקולנוע וטלוויזיה בירושלים 'סם שפיגל'. שיתוף הפעולה יביא הפקות משותפות לקולנוע ולטלוויזיה בין אבו דאבי וישראל, כמו כן יתקיים פסטיבל קולנוע מדי שנה בין איחוד האמירויות לישראל, פעם בישראל ופעם באיחוד האמירויות.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אבו דאבי אילוסטרציה צילום Pixabay
אבו דאבי אילוסטרציה צילום Pixabay

חתימת שיתוף הפעולה יביא להגעת סטודנטים מאיחוד האמירויות לישראל, הם יוכלו ללמוד בבית הספר לקולנוע וטלוויזיה 'סם שפיגל' בירושלים, כמו כן סרטים שהופקו באיחוד האמירויות הערביות יזכו לייצוג במעבדת הקולנוע הבינלאומית של בית הספר. ועדות הסרטים הנפרדות הודיעו כי יפעלו יחד ליצירת תכנים "במטרה לקדם סובלנות וחינוך", ולפתח "הבנה תרבותית עמוקה יותר בין האמירתים לישראלים". כך דווח האתר thenational

מוחמד אל מובארק, יו"ר חבר twofour54 ו-Image Nation באבו דאבי, אמר כי השיתוף הפעולה החדש "תומך בפיתוח תחום הקולנוע והטלוויזיה של אבו דאבי באמצעות יצירת הזדמנויות חדשות לשיתוף פעולה שיובילו לפיתוח תכנים איכותיים יותר שמבוססים על ידי איחוד האמירויות הערביות, עם ערכי קבלה וכבוד". מנהל הפקת הסרטים באבו דאבי, הנס פרייקין, אמר כי השותפות תאפשר "ליוצרי תוכן מוכשרים להרחיב את אפיקיהם ולפתח מיומנויות ומומחיות מגוונת".

חלק מהשותפות יכלול תכניות הכשרה ליוצרי סרטים משתי המדינות, ישנן כבר תכנונים אינטנסיביים של תסריטים לתקופה של מספר חודשים בתקווה להביא להפקות משותפות של איחוד האמירויות הערביות בקולנוע ובטלוויזיה, אשר יועברו להפקה בשתי המדינות. אחד המנהלים מאיחוד האמירויות הערביות יוזמן להיות חבר בוועד של התחרות השנתית של הקולנוע ב-2021 בבית הספר לקולנוע וטלוויזיה סם שפיגל בירושלים.

מנכ"לית בית הספר לקולנוע, דנה בלנקשטיין כהן, אמרה כי המוסד "מאמין בכוחו של החינוך לקולנוע וטלוויזיה לקידום חילופי יצירה בין הדורות הבאים שלנו של חדשני התרבות". יוצרים ישראלים כבר החלו לבקר באיחוד האמירויות הערביות. הראפר סטפן לגאר פרסם קליפ עם דובאי ברקע, וכוכב הסדרה 'פאודה' והיוצר ליאור רז, נצפה באיחוד האמירויות בשבוע שעבר.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x