xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

פטנט מהפכני של מכון "צומת" עשוי לאפשר חזרה לבתי הכנסת

בעקבות משבר הקורונה, בתי הכנסת נשארו מיותמים. בתי הכנסת היו אחד מגורמי ההדבקה הגדולים ביותר, וגרמו להתפרצות הנגיף בקהילות היהודיות. עתה, פטנט מהפכני עשוי לאפשר חזרה אל בתי הכנסת.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
קרדיט: freepik
קרדיט: freepik

בעקבות משבר הקורונה, בתי הכנסת נשארו מיותמים. בתי הכנסת היו אחד מגורמי ההדבקה הגדולים ביותר. התפילה, היא מקור להדבקות, בעקבות הצפיפות והמנהיגים שיוצרים התקהלויות.  זו גם הסיבה שהקהילות היהודיות בעולם נפגעו בצורה קשה מהקורונה. בתי הכנסת היו מקור הדבקה שגרם בסופו של דבר, לתוצאה המצערת של התפרצות המגפה דווקא בקהילות היהודיות.

עד עתה, לא נראה מתווה שיאפשר את פתיחתם של בתי הכנסת. אך עתה, בעקבות פטנט חדשני ומהפכני של חברת "צומת", עשויים לחזור בתי הכנסת. הפטנט החדש מאפשר מדידת חום שמאפשר להשתמש בו גם בשבת, מבלי לחלל.

מכון צומת הוא מכון אשר נמצא ביישוב אלון שבות ומטרתו למצוא פתרונות הלכתיים לשימושים שונים.

כאמור מדידת חום היא אחד הכלים לחזרה לשגרה, על פי "התו הסגול" של משרד הבריאות. מדידת החום מאפשרת לזהות חולים על ידי חום. כזכור, אחד התסמינים הבולטים של הקורונה הוא חום.

מדובר בפיתוח חדשני המאפשר מדידת חום בעזרת מכשיר מדחום אינפרא אדום, המאפשר שימוש בשבת. בעזרת המכשיר, עשויים לחזור בתי הכנסת בקרוב, היות ועם מדידת חום, בתי הכנסת יוכלו לעמוד בתקני "התו הסגול". יש לציין כי המכשיר אינו מיועד לשימוש בבתי הכנסת אלה לשימוש כללי, ועשוי לעזור מאוד לחולים דתיים אשר נמצאים בבתי החולים.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x