xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

פופ סוקט: שילוב מנצח בין פונקציונליות, שיק ומשחק

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
פופ סוקט // קרדיט: pixabay
פופ סוקט // קרדיט: pixabay

בשיתוף מומדיה

בחודשים האחרונים עולה בהתמדה בישראל הפופולאריות של אחד מהאביזרים לסלולרי הפשוטים, הנוחים והנחמדים ביותר בתחום זה – פופ סוקט. עבור מי שאינו מכיר את השם עדיין, מדובר בכפתור המוצמד לחלקו האחורי של הסמארטפון (או של כיסוי המגן בו נמצא הסלולארי), אותו ניתן להשאיר במצב מקופל או למשוך החוצה, כך שיבלוט מעט החוצה. במצבו המקופל הוא כמעט ואינו מובחן, וכאשר מושכים אותו החוצה (ל"מצב כפתור") הוא שימושי ביותר בדרכים שונות. ה"פופ סוקט" מהווה דוגמה לאביזר המכיל שילוב מושלם בין שימושיות (פונקציונאליות), שיק (אופנה) ומשחק המסייע להעביר את הזמן ולהפיג את מתחי היומיום

פופ סוקט – הפן הפונקציונאלי

כיצד בעצם משמש אותנו ה"פופ סוקט"? מה הצד השימושי שבאביזר זה? ובכן, כדאי לציין כי אביזר זה, אשר נמכר כיום במיליונים רבים ברחבי העולם, החל את דרכו כפיתוח פשוט של יזם פרטי בארצות הברית, אשר חיפש אחר דרך טובה יותר להציב את הסמארטפון שלו כך שיוכל לצפות בו כמו במסך טלוויזיה קטן, בצורה נוחה ויציבה. כאשר מושכים את הפופ סוקט החוצה ומעבירים אותו למצב בו הוא משמש ככפתור (במקום במצב המקורי בו הוא שטוח על גבי גב הסמארטפון) המאפשר להציב את הסלולארי בצורה נוחה ויציבה, בכל מקום בו נמצאים ובכל זמן. מאחר ומדובר במכשיר בו מיליוני אנשים צופים בתכנים שונים מדי יום, זהו יתרון המייעל בצורה פשוטה אך משמעותית את אופן השימוש בסמארטפון.

בנוסף, ניתן לאחוז את הסמארטפון בצורה נוחה ויציבה על ידי כך שמכניסים את הפופ סוקט בין אצבעות הידיים. כך נחסכות אינספור נפילות של המכשיר, אשר עשויות להביא לסדק או שבר במסך, למשל. האחיזה הנוחה היא אחד השימושים המרכזיים והנוחים ביותר של הפופ סוקט, כפי שמעידים מיליונים שכבר משתמשים באביזר זה.

פופ סוקט – הפן האופנתי

אביזר זה הפך מיד עם צאתו גם לסוג של אביזר אופנה לכל דבר ועניין. ניתן למצוא כיום פופ סוקטים במגוון רחב ביותר של עיצובים, צבעים ודוגמאות שונות, וניתן אף להזמין פופ סוקט בעיצוב אישי, על פי הטעמים וההעדפות הספציפיים שלנו.

כך תוכלו למצוא סמארטפונים רבים עם פופ סוקט שיקי ואופנתי מחובר לחלקם האחורי, ובמקרים רבים מדובר בעיצוב זהה לזה של מגן הסמארטפון, למשל, על מנת "להסוות" את הפופ סוקט ולהפוך אותו לנראה ומורגש רק כאשר מוציאים אותו החוצה, למצב כפתור.

פופ סוקט כמשחק

"שימוש" נוסף ולא פחות חשוב של פופ סוקט הוא כמשחק – בין אם מדובר בלסובב את הסמארטפון ביד סביב הפופ סוקט (המאפשר כאמור אחיזה נוחה ביותר של המכשיר) ובין אם בהוצאה והכנסה חוזרות ונשנות של הכפתור, רבים ורבות בעולם גילו כי אביזר זה גם משמש כמשחק נפלא, כמשהו  להעסיק איתו את הידיים. מעבר להנאה הכרוכה בכך, מדובר בדרך מעולה להפיג מתחים לאורך היום ובמשהו אטרקטיבי ומהנה לשחק איתו כשמשעמם לנו…

*** חברת מומדיה עוסקת ביבוא ושיווק ציוד היקפי למכשירי טלפון חכמים ומחשבי לוח. היכנסו לקטלוג מוצרי פופ סוקט PopSockets למגוון דגמים אופנתיים למבוגרים וילדים.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x