xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

פומפאו: "יש ראיות רבות שהנגיף דלף ממעבדה בסין"

מזכיר המדינה האמריקני פומפאו גינה בחריפות את התנהלותה של סין במשבר הקורונה • הוא סירב להגיד האם לדעתו בייג'ינג הפיצה את הנגיף בכוונה תחילה.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

שר החוץ האמריקני מייק פומפאו אמר כי "יש עדויות אדירות" המראות כי התפרצות הנגיף החלה במעבדה בווהאן – סין, וכי בייג'ינג סירבה לתת גישה למדענים בינלאומיים ללמוד מה בדיוק קרה שם.

"המפלגה הקומוניסטית הסינית עשתה כל שביכולתה שהעולם לא ידע, בזמן המתאים לכך, ויש לכך המון ראיות. חלק מהראיות פומביות וניתן לראות את השתלשלותן בדיווחים הסיניים לכלי התקשורת".

פומפאו לא אמר כי הנגיף הוא בעצם מעשה ידי אדם, וציין כי הוא מסכים עם דו"ח של משרד המודיעין הלאומי שפסל שינוי גנטי שנעשה על ידי אדם.

עם זאת אמר כי, "יש המון ראיות לכך שמקורו של הנגיף הוא במעבדה בעיר ווהאן. הנגיף עלה בחייהם של עשרות אלפי בני אדם ואלפי אמריקנים. אני והנשיא היינו ברורים מאוד בנושא. תהיה תגובה אמריקנית שתתבצע בזמן שאנו נראה לנכון".

מקורו של הנגיף הפך לנקודת רתיחה בין ארה"ב לסין. הנשיא דונלד טראמפ תקף את סין וטען כי היא אשמה, על רקע מקרי המוות מנגיף הקורונה בארה"ב שעומד כעת על יותר מ-66,000 איש שמתו לאחר שנדבקו בנגיף.

"ראיתי מה קהילת המודיעין אמרה", אמר פומפאו, "אין לי סיבה להאמין שהם טעו בזה". יצוין כי גם טראמפ ואנשי ממשל בכירים נוספים ביקרו קשה את בייג'ינג בשבוע שעבר בדרישה לתשובות על מקור הנגיף. הנשיא צייץ ביום שישי כי חלק מרשתות הטלוויזיה האמריקאיות הן "בובות סיניות".

"זהו איום מתמשך, מגיפה מתמשכת", אמר פומפאו. "המפלגה הקומוניסטית הסינית ממשיכה לחסום את הגישה לעולם המערבי, ואת מיטב המדענים בעולם, כדי להבין בדיוק מה קרה".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x