xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

פולמוס הלכתי: האם מותר להצביע בקלפי המוצבת בתוך כנסיה

תושבי קראון הייטס התמודדו עם נושא הלכתי מסובך, שכן עמדת ההצבעה שלהם הוצבה בכנסייה מקומית ולמרות שהתושבים התאמצו לשנות את המיקום, הם לא הצליחו לעשות זאת. הרב המקומי פסק שמותר, רב אחר אסר
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

על פי הדיווח באתר Colive. הרב יוסף ברוין, רב בקראון הייטס, אמר השבוע כי הצבעה בכנסיה מותרת רק כאשר עמדת ההצבעה בפועל נמצאת בחדר שאינו משמש כחדר תפילה מכיוון שברור אז לכל כי מטרת הכניסה לחדר אינו מיועד לתפילה. יתר על כן, מותר רק אם אין אפשרות אחרת.

"אפשר להיכנס לכנסייה כדי להצביע, בתנאי שזה לא במקום התפילה עצמו אלא אם הם מקימים חדר במיוחד למטרה זו, למשל המרתף או חדר אחר, מכיוון שכולם יודעים שאתה שם כדי להצביע ולא בשביל שום דבר אחר," אמר הרב ברוין. "זה מותר רק אם אין מקום אחר להצביע בו. אם ניתן לשנות את המיקום, יש לשנות אותו". (מקורות תשובות והנהגות חיי עולם).

הפסק של הרב ברוין עורר סערה ואחד מתלמידיו של הרב בן ציון מוצפי שאל אותו האם הוא יכול להצביע בבחירות בארה"ב אם קלפי ההצבעה שלו נמצאת בחדר בחצר הכנסייה, שם לא מתקיימות תפילות.

הרב מוצפי ענה כי אין להצביע במצב כזה. "השאלה הוצגה בפני רבנים גדולים, והם פסקו כי אסור להיכנס לכנסיות שלהם במקום בו תלויים צלבים ומהווה מקור לסיטרה אחרא" אמר הרב מוצפי שציטט גם מקורות הלכתיים אחרים.

עם זאת, הרב טוביה בלוי, רב קהילת חב"ד בנווה יעקב, תמך בפסק של הרב ברוין. "בהחלט מותר להסתמך על הפס"ק של הרב הגאון יוסף בראון, שהוא גדול התורה וההלכה. כרב השכונה, הוא מכיר את המצב והתבסס על פסקו על המצב, והגביל את פסקו לתנאים ספציפיים מאוד".

עוד אמר הרב בלוי, "יתר על כן, על כף המאזניים נושא הנוגע ישירות לעניין פיקוח נפש – ההבדל בין המועמד המכהן טראמפ לבין יריבו, כפי שכולם יודעים".

הרב בלוי הוסיף מגבלות נוספות שיש לזכור בעת כניסה לכנסייה. "צריך להיות זהיר ולשים לב להלכות מסוימות – לא להתכופף במקום נמוך, לא להסתכל על מקומות של עבודה זרה שאסור להסתכל עליהם. כמו כן, אין לעכב ולו ברגע אחד נוסף מעבר לתהליך ההצבעה ואף לא להמתין שם בתור עד להצבעה".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
31/05/2023 11:00

The point of view of your article has taught me a lot, and I already know how to improve the paper on gate.oi, thank you. https://www.gate.io/es/signup/XwNAU

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x