xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

פוליסות חיסכון לתקופת משבר הקורונה

בחודשים האחרונים למדנו שמשבר הקורונה הוא לא רק משבר בריאותי, אלא גם משבר כלכלי. בעוד מערכות הבריאות מנסות להשתלט על התפשטות הנגיף באמצעות הטלת סגרים והגבלות על התנועה וההתקהלות, אז איך נשמור על עצמו ונהיה בטוחים?
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
פוליסת ביטוח // תמונה: FREEPIK
פוליסת ביטוח // תמונה: FREEPIK

המשק כולו עובר טלטלה: מקומות עבודה מצמצמים את פעילותם, שכירים נדרשים לצאת לחל"ת או מפוטרים, עסקים קטנים קורסים ונסגרים, עצמאים שלא מקבלים פיצוי מהמדינה נפגעים באופן אנוש ובאופן כללי כלכלת המדינה עוברת תקופה משברית שלא ידעה כמותה. במציאות שכזו מתחדדת ההבנה עד כמה חשוב לחסוך גם באופן פרטי, כדי להיות מוכנים לתקופות של משבר או חוסר ודאות, כמו תקופת הקורונה.

פוליסת חיסכון – רשת הביטחון הפרטית שלכם

בין אם אתם שכירים או עצמאים, רווקים או בעלי משפחות, צעירים או מבוגרים, כולנו זקוקים לרשת ביטחון כלכלית. תקופת הקורונה הראתה לכולנו כי אלו שמצליחים לשרוד מבחינה כלכלית הם אלו ששמרו לעצמם כסף ליום סגריר: בין אם אלו שכירים שפוטרו ובין אם אלו עצמאים שלא יכולים לעבוד בגלל תקנות החירום וההגבלות שמציבה המדינה.

מדינת ישראל היא אמנם מדינת רווחה סוציאלית והיא אכן העניקה מענקים והטבות כלכליות שונות לאזרחיה בתקופת המשבר. אך למרבה הצער, המשבר הכלכלי הוא כה עמוק וסופו עדיין לא נראה באופק, כך שבינתיים עבור רבים הסיוע הכלכלי שהעניקה המדינה הוא בבחינת טיפה בים. לכן רבים למדו על בשרם, שגם בשעת חירום הם לא באמת יכולים לסמוך במאת האחוזים על סיוע כלכלי מהמדינה, ולכן חשוב לחסוך גם באופן פרטי.

דווקא עכשיו – חיסכון פרטי

כשרשת הביטחון הסוציאלית לא רחבה דיה כדי לספק הגנה בשעות משבר, חשוב לוודא שיהיו לכם גם כספים שחסכתם באופן פרטי, במיוחד עבור זמנים שכאלו. אכן, לרשות רובנו עומדים גם אפיקי חיסכון פנסיוניים (כמו קרן פנסיה, קרן השתלמות, קופת גמל וכו'), שניתן לפדות מוקדם או לקחת הלוואות על חשבונם, אך זהו צעד שכדאי להימנע ממנו ככל האפשר, כדי לא לפגוע בכספים המיועדים לתקופת הפרישה שלנו. מה גם שלרוב לא מדובר בכספים נזילים, כך שפדיון שלהם עלול להיות כרוך בתשלום מס גבוה.

לכן חשוב לחסוך גם באופן פרטי, בתוכנית חיסכון בנקאית או בפוליסת חיסכון והשקעה. אתם יכולים להקצות סכום כסף קטן וקבוע מדי חודש ולהעבירו לתוכנית חיסכון, או לבצע הפקדה חד-פעמית, אם מתפנה לכם סכום גדול יותר אחת לתקופה.

לסיכום, חשוב להתחיל בחיסכון דווקא עכשיו, בתקופת הקורונה. אמנם בחודשים האחרונים רבים חוו פגיעה בהיקף הכנסות, אך גם ההוצאות שלנו הצטמצמו. בתקופה שמחייבת אותנו להישאר בבית, מצטמצמות גם ההוצאות על בילויים, מסעדות, מנוי לחדר כושר, חופשות בארץ ובחו"ל ואפילו ביגוד והנעלה. לעתים נחסכת גם ההוצאה החודשית המשמעותית עבור מעון לילדים, כי המעון נסגר או שאחד ההורים בחל"ת או עובד מהבית. והדוגמאות עוד רבות.

את הכסף הפנוי רצוי להקצות לחיסכון, כי כפי שנוכחנו לדעת בחודשים האחרונים, ברגעי משבר החיסכון הפרטי יכול להיות זה שיכריע האם נצלח את המשבר או לא.

למדו כאן על תוכניות החיסכון של הראל

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x