xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

עשרות עצורים הלילה "ניתן היה למנוע את המוות השוטרים האחרים אשמים כי לא התערבו"

המשטרה עצרה הלילה 66 מפגינים במינסוטה, המפגינים נעצרו לאחר שלא התפזרו לאחר השעה 22:00 אז החל העוצר הלילי. מפקד משטרת מינסוטה "ניתן היה למנוע את המוות"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שוטרים במנהטן (צילום באדיבות המצלם)
שוטרים במנהטן (צילום באדיבות המצלם)

המשטרה עצרה הלילה 66 מפגינים בסנט פול מינסוטה, המפגינים צעדו בהפגנה שקטה, אך לא התפזרו לאחר השעה 22:00 אז החל העוצר הלילי. כך נמסר מהמשטרה. מפקד משטרת סנט פול, טוד אקסטל, אמר ל- CNN כי "הלב שלנו נשבר למשפחת פלויד."

הוא אמר כי לשאר השוטרים במיניאפוליס שהיו מעורבים במותו של פלויד יש אחריות. "יש לנו מדיניות מחמירה במשטרת סנט פול, היה עליהם חובה מוחלטת להתערב," אמר. "ניתן היה למנוע את הדבר עם התערבות מוחלטת של שוטרים אחרים."

מיזורי. לפחות ארבעה שוטרים נפגעו מירי בסנט לואיס, מיזורי, כולם הועברו לבית חולים אזורי, הם כולם נושמים בכוחות עצמם, הפציעות שלהם אינן מסכנות חיים.

ברחבי העולם התקיימו צעדות והפגנות הזדהות עם המפגינים בארצות הברית. אמסטרדם, ברלין, ריו דה ז'ניירו, ובעוד ערים רבים ברחבי העולם. באמסטרדם השתתפו 3000 בני אדם.

בריו דה ז'ניירו, מפגינים נשאו שלטים: "אם הגזענות היא בינלאומית, כך גם האנטי-גזענות", ו"תפסיקו להרוג אותנו".

בפריז התאסף ביום שני קהל לא גדול של מפגינים שקטים שייצגו כמה ארגונים צרפתיים נגד גזענות. הם לבשו בגדים שחורים ומסכות פנים, הם החזיקו שלט שעליו כתוב "אני לא יכול לנשום", "כולנו ג'ורג' פלויד" ו"גזענות חונקת אותנו."

בלונדון נעצרו מפגינים במהלך סוף השבוע האחרון בהפגנות סולידריות עם האמריקאים. "זה קורה בכל מקום בעולם. אנשים רוצים לחשוב שזה לא קורה יותר, זו הגזענות הגדולה מכולם כרגע, העובדה שהם יושבים שם וחושבים שהיא לא קיימת." כך אמרה מפגינה אחת.

הפגנות התרחשו ברחבי אוסטרליה, גרמניה, אירלנד, יוון ומספר מדינות נוספות.

תזכורת על מה שגרם למהומות בארצות הברית, ואיך הכל התחיל.

שמונה דקות ו-46 שניות רכן השוטר דרק צ'אובין על צאוורו של ג'ורג' פלויד הגבר שעצר, וגם לאחר שפלויד איבד את ההכרה, השוטר לא הרפה.

ב -25 במאי עצרו שוטרי משטרת מיניאפוליס את ג'ורג' פלויד, גבר שחור בן 46, לאחר שעובד מעדנייה התקשר למשטרה והתלונן כי פלויד קנה סיגריות בשטר מזויף של 20 $. 17 דקות לאחר שהגיעה מכונית המשטרה הראשונה לזירה, מר פלויד היה מחוסר הכרה.

לאחר צפייה בסרטונים שצילמו עוברי אורח, ומצפיות במצלמות אבטחה באזור, שיחזר ה'ניו יורק טיימס' בפירוט את הדקות שהובילו אל מותו של פלויד. השוטרים ביצעו סדרה של פעולות שהפרו את המדיניות של המשטרה במיניאפוליס, וגרמו למוות קטלני של פלויד, לאחר שהוא לא הצליח לנשום, אפילו כשהוא והצופים קראו לשוטרים להרפות.

יום לאחר מותו של מר פלויד, המשטרה פיטרה את כל ארבעת השוטרים המעורבים במותו של פלויד וביום שישי הודיע ​​פרקליט המחוז מייק פרימן, כי השוטר יואשם באשמת רצח והריגה, השוטר הצמיד את פלויד לאדמה. רכן על ברכו של פלויד במשך שמונה דקות ו -46 שניות, כך על פי התלונה הפלילית נגדו. השוטר לא הסיר את ברכו גם אחרי שפלויד איבד את הכרתו, ולמשך דקה שלמה אחרי שהפרמדיקים הגיעו למקום.

שלושת השוטרים לשעבר הנוספים, הושעו מיד יחד עם השוטר שגרם למותו של פלויד, השוטר דרק צ'אובין עומד לדין, לגבי שאר השוטרים עדיין לא התקבלה החלטה.

לאחר שהסרטון בו נראה פלויד נמחץ למוות, החלו הפגנות רבות ברחבי ארצות הברית, מה שהביא למעצרם של אלפי אנשים.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x