xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

עשרות אלפים הפגינו בוושינגטון פריז וסידני נגד מותו של ג'ורג' פלויד

עשרות אלפים הפגינו בוושינגטון הבירה, בפריז, בסידני, נגד מותו של ג'ורג' פלויד במיניאפוליס, המשטרה מעריכה כי הגיעו כ -6,000 מפגינים לוושינגטון, המפגינים השמיעו סיסמאות נגד המשטרה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
המשמר הלאומי (צילום המשמר הלאומי)
המשמר הלאומי (צילום המשמר הלאומי)

בוושינגטון הבירה הגיעו כ -6,000 מפגינים היום (שבת). כ -3,000 אנשים באנדרטת לינקולן, ועוד כ -3,000 אנשים סמוך לבית הלבן. במחאה על מותו של ג'ורג' פלויד גבר אפרו אמריקאי שנמחץ למוות על ידי שוטר לבן שמחץ אותו למוות לפני 10 ימים.

יותר מ 43,300 חיילי המשמר הלאומי הגיעו להפגנות ברחבי ארה"ב בעקבות מותו של ג'ורג' פלויד. המשמר הלאומי צייץ בחשבון הטוויטר את הנתונים המעודכנים ביום שבת ואמר כי 1,800 חברים נוספים עומדים מוכנים.

"כיום יש יותר מ 43,300 אנשי המשמר הלאומי ב – 34 מדינות, הם עוזרים לרשויות אכיפת החוק נגד תסיסה אזרחית מתמשכת." נכתב בחשבון הטוויטר של המשמר הלאומי.

כ-20,000 איש השתתפו בהפגנות בסידני – אוסטרליה, בסולידריות עם תנועת Black Lives Matter ביום שבת, כך מסרה המשטרה בניו-דרום ויילס בהצהרה.

אלפים הפגינו בפריז נגד מותו של ג'ורג' פלויד במיניאפוליס ונגד אלימות המשטרה, אלפי אנשים הגיעו ביום שבת בפריז, המפגינים צעקו סיסמאות "אין צדק אין שלום," ו"אני לא יכול לנשום" ו"חיים שחורים חשובים" ו"להיוולד שחור זה לא פשע". הם צעדו דרך לעבר שגרירות ארה"ב.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x