xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

עריקה מצפון קוריאה חושפת: "מלמדים שהמנהיג קורא מחשבות"

לאחר שיאונמי פארק ערקה עם אמא מצפון קוריאה, היא פועלת נגד המשטר הטוטליטרי של שושלת קים האכזרית; בריאיון לאתר ה-NY Post, היא תיארה כיצד נמלטה יחד עם אמה מצפון קוריאה כשהייתה רק בת 13 ונאלצה להתמודד עם סכנות רבות בדרכה אל החופש
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

יאונמי פארק, פעילה חברתית בת 26 המתגוררת בשיקאגו, התייחסה לאחרונה לחלק מהזיכרונות הקשים ביותר שלה מארץ מולדתה.

בריאיון לאתר ה-NY Post, היא תיארה כיצד נמלטה יחד עם אמה מצפון קוריאה כשהייתה רק בת 13 ונאלצה להתמודד עם סכנות רבות בדרכה אל החופש.

"צפון קוריאה היא לא כמו שום מדינה עלי אדמות. בזמן שאנשים שגרים בקובה או איראן מודעים לעובדה שהמשטר שלהם שונה מאחרים וזה אולי גורם להם להרגיש לא בטוחים, המצב בצפון קוריאה שונה. מדובר במדינה שמנותקת לחלוטין משאר העולם".

פארק מוסיפה שבילדותה אמרו לה שהמנהיג העליון ניחן בכוחות מיוחדים, כמו היכולת לקרוא את מחשבותיהם של בני האדם. הטענה הזו כשלעצמה גרמה לרבים לחיות בפחד מפני הרודן, שנהג להרעיב את בני עמו באופן קיצוני. 

ככל הידוע לה, כמעט כל בני משפחתה עדיין נמצאים בצפון קוריאה – שם לא ברור מה עלה בגורלם. "אני לא יודעת אם הוציאו אותם להורג או שלחו אותם למחנות העבודה", סיפרה פארק. "מהבחינה הזאת, אני עדיין לא אישה חופשיה. למרות כל הזוועות שעברתי, אני עדיין מרגישה שהרודן הזה יכול לשלוט בי. אני חושבת על זה הרבה".

על אף ניסיון החיים הטרגי שלה, פארק מדגישה שהיא מוקירה תודה על כך שנולדה בצפון קוריאה. היא מסבירה: "אם לא הייתי נולדת אל תוך חיים של דיכוי וחושך, לא הייתי מסוגלת לראות את האור במקום שבו אני נמצאת היום".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x