xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

עוד פיטורים בערוץ 13: הכתב הפרלמנטרי עקיבא נוביק פוטר

הפיטורין בערוץ 13 נמשכים, אחרי ההודעה של המגישה טלי מורנו אתמול, גם הכתב הפרלמנטרי של הערוץ, עקיבא נוביק, הודיע בטוויטר על פיטוריו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

עקיבא נוביק צייץ בחשבון הטוויטר שלו על כך שפוטר: "‏לכל המתעניינים": כתב נוביק: "פוטרתי הערב מחדשות 13. מי שמחפש עיתונאי יד שנייה עם ותק של עשור וחצי במקצוע והתמחות בחדשות, מוזמן לפנות אלי. תודה מראש."

כזכור חברת חדשות 13 נמצאת בקיצוצים ועוד עובדים רבים צפויים להיות מפוטרים. אתמול פוטרה המגישה טלי מורנו וגם היא הודיעה על כך בטוויטר בהודעה דומה.

נציג העובדים בערוץ, מתן חודורוב, הגיב לנוביק בטוויטר. "‏‎עקיבא יקר, אתה עיתונאי מעולה ואדם מקסים. אני מצטער מאוד על ההחלטה לפטר אותך ויכול להבטיח לך שעשינו הכל במו״מ כדי למנוע כמה שיותר עזיבות כאלה. בטוח שתצליח בכל כלי תקשורת שאליו תפנה, ומי שיעביר אותך לשורותיו – יזכה בנכס מצוין. בהצלחה"

חודורוב הוסיף: "‏‎‎ועד העובדים לא הכתיב להנהלה אילו עיתונאים לפטר, אלא פעל לצמצם למינימום את מס׳ העוזבים (42 במקום כ-110 בקיצוץ המקורי). כל השמות שנותרו ברשימה קשים מאוד גם אחרי שהתקצרה, אבל במקביל נמנעו מקרים כואבים רבים. בכל מקרה, רק החברה מוסמכת לקבוע מי יפוטר – לא הוועד (ואגב, אני לא היו״ר)."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x