xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

"עצרו את השקרים": 18 אלף איש הפגינו בברלין נגד מגבלות הקורונה

המוחים התכנסו ליד שער הניצחון בבירת גרמניה, קראו לבטל את ההגבלות על הציבור והניפו שלטים עם הכיתוב "מרקל חייבת ללכת"; לאחר כמה שעות המשטרה פיזרה את המפגינים, שעמדו בצפיפות ולא עטו מסיכות.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הפגנה אילוסטרציה צילום מסך Pixabay
הפגנה אילוסטרציה צילום מסך Pixabay

אתמול (שבת) 18 אלף בני אדם השתתפו בהפגנה בברלין נגד מגבלות הקורונה. המחאה התקיימה בעקבות העלייה במספר המאובחנים בנגיף ברחבי אירופה, לצד התסכול בקרב הציבור בשל הצעדים לבלימת התפשטות המגיפה.

כמה שעות מתחילת המחאה, המשטרה פיזרה את המפגינים, משום שלא שמרו על ההנחיות. על פי המשטרה, ההפגנה הייתה צפופה, והמשתתפים לא שמרו על ריחוק חברתי ואף לא עטו מסיכות.

"לצערנו לא הייתה לנו אפשרות אחרת", נכתב בעמוד הטוויטר של משטרת ברלין. "כל הצעדים שננקטו עד כה לא הביאו לכך שהמפגינים יצייתו להנחיות".

על פי המשטרה פיזור המפגינים לא היה אלים, למעט כמה אירועים יוצאי דופן של חסימת כבישים והצתת מכולה. במקום נכחו כ-3,000 שוטרים, כחלק מהיערכות הכוחות לאפשרות של אלימות מצד המוחים, לאחר שכמה פעילים עודדו מפגינים ברשתות החברתיות להגיע למקום חמושים.

במקביל להפגנה ההמונית, כמאה איש השתתפו בעצרת נגד בבירה. לפי התקשורת המקומית, כמה ממפגיני הנגד צעקו לעבר המוחים כי "אתם צועדים לצד נאצים ופשיסטים".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x