xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

עמית סגל עקץ את יאיר נתניהו: "התקלקל ליאיר הטוויטר?"

עמית סגל שהתעמת לא מעט עם יאיר נתניהו בנט של ראש הממשלה, כתב בטוויטר אחרי ההצבעה שהיתה אתמול (ד) בכנסת על הקמת ועדה לבדיקת ניגוד עניינים אצל שופטי בית המשפט העליון
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

סגל כתב: "התקלקל ליאיר נתניהו הטוויטר? חבר מודאג שואל. כל היום הטפות מוסר ומבחני יושר, פתאום דממה."

יאיר נתניהו הגיב: "‏‎או חזרת לחיים? אולי לפני שאתה מתפנה להטיף מוסר, תתמקד בחלקת האלוהים הקטנה שלך לדבר על התחקירים של קלמן ליבסקין (הראשון פורסם לפני חצי שנה), על אלו של יואב יצחק על מנדלבליט וליברמן, על אלו של איילה חסון על מנדלביט. יש לך במה בפריים טיים של 12 בתור עלה תאנה ימני ואתה לא נוגע פעם אחת בדברים האלה."

יאיר הוסיף: "במקום זאת אתה גם תופס את תקן עלה התאנה, וגם לא מביא את קולו של הימין, ולא בגלל שיקולים כבדי משקל של צורך להמשיך בטיפול בקורונה והעברת חבילת סיוע כלכלית, לחץ מנשיא ארה"ב, או ענייני ביטחון מול אירן עזה וסוריה, אלא אך ורק בגלל פחד מ-2 פוליטרוקים (המנכ"ל) אבי וייס ויניב הלפגוט" (הלפגוט עורך את המהדורה המרכזית).

יאיר המשיך לתקוף את סגל: "‏‎דרך אגב כדי להוכיח שאתה לא ״ביביסט״ (טענה הזויה למצביע אדוק של הבית היהודי /ימינה) נכנסת בנתניהו על 100 קמש אלף פעם בשידור. יפה. אתה יכול להפנות אותי לאיזה תחקיר/ חשיפה/ ביקורת נוקבת שלך בשידור בטלוויזיה על בנט / שקד?".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x