xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

יפן: ספינה ועליה 43 אנשי צוות ו-6,000 פרות טבעה

ספינה עם 43 אנשי צוות ואלפי פרות, שיצאה מניו זילנד לסין, התהפכה כשנקלעה לסערה מול חופי יפן; צוותי החילוץ איתרו גבר עם חגורת הצלה, שסיפר שקפץ למים כשכלי השיט התהפך - ומאז לא ראה את חבריו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

ספינה ששטה מניו זילנד לסין עם 43 אנשי צוות וקרוב ל-6,000 פרות, התהפכה בסערה בים סין המזרחי. משמר החופים של יפן חילץ אדם שהיה על הספינה, שסיפר שהיא טבעה אחרי ההתהפכות.

הספינה The Gulf Livestock 1 השמיעה קריאת מצוקה כשהייתה ממערב לאי אמאמי אושימה, בדרום מערב יפן. היא נקלעה לסערה בזמן שבאזור השתוללה סופת הטייפון מייסאק, שהביאה רוחות חזקות וגשמים עזים. בינתיים הסופה עזבה את האזור, ועושה את דרכה לחצי האי קוריאה. לפחות אדם אחד נהרג בדרום קוריאה בסופה.

משמר החופים היפני סיפר שהצליח לחילץ איש צוות פיליפיני, סרנו אדברודו בן ה-45. הוא אותר בחיפושים בים עם חגורת הצלה לגופו. לפי אדברודו אחד המנועים של הספינה הפסיק לפעול, ואז גל גדול פגע בספינה וגרם לה להתהפך.

שלושה כלי שיט, חמישה מטוסים ושני צוללנים נשלחו לחפש את הנעדרים: 38 פיליפינים, שני ניו זילנדים ושני אוסטרלים. הממשלה בפיליפינים מסרה שהיא משתפת פעולה עם משמר החופים היפני. כרגע תנאי השטח מאפשרים להמשיך בחיפושים, אך לאזור צפויה להגיע סופת טייפון נוספת.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x