xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

עם 0 עוקבים: ביידן יקבל את הטוויטר הנשיאותי

טוויטר תתריע לעוקבים על התחלופה, ותבקש מהם לאשר אם הם מעוניינים להמשיך לעקוב אחרי החשבון הנשיאותי של ביידן; מה שאומר שהחשבון הרישמי יתחיל עם 0 עוקבים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
טוויטר אילוסטרציה: צילום Pixabay
טוויטר אילוסטרציה: צילום Pixabay

בעוד פחות מחודש, עם השבעתו כנשיא ה-46 של ארצות הברית, חשבונות הטוויטר הרשמיים של הבית הלבן, יעברו לביידן.

אך בניגוד ל-2017, אז ממשל טראמפ ירש מברק אובמה, את החשבונות הרשמיים עם עשרות מיליוני עוקבים, טוויטר תתריע לעוקבים על התחלופה ותבקש מהם לאשר אם הם מעוניינים להמשיך לעקוב אחרי הממשל החדש של ביידן. כאמור עד עכשיו, המדיניות של טוויטר הייתה להשאיר את העוקבים אחר החשבונות הרשמיים בטוויטר גם שהממשל התחלף, הפעם זה לא יקרה.

למרות שהחלפת הנשיאים בזמן שהחשבון הטוויטר הנשיאותי היה קיים, זה קרה בסך הכל פעם אחת בשנת 2017, שכן החשבונות הרשמיים נוצרו במהלך תקופת הנשיאות של אובמה.

עכשיו בעקבות המדיניות החדשה של טוויטר, החשבונות הרשמיים של הבית הלבן בטוויטר יתחילו את מניין העוקבים מאפס, אך סביר להניח שמרבית העוקבים אחר החשבונות הרשמיים יבחרו להמשיך ולעשות זאת גם אם יש נשיא חדש.

במסגרת החשבונות הרשמיים בטוויטר אפשר למצוא את POTUS@ – המיועד לציוצים הרשמיים של הנשיא, WhitHouse@ – המיועד לציוצים הרשמיים של הבית הלבן, VP@ – המיועד לסגנית הנשיא, קמלה האריס, וגם FLOTUS@ – המיועד לגברת הראשונה, אשתו של ביידן.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
2 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
18/05/2023 17:43

Your article helped me a lot, is there any more related content? Thanks! https://accounts.binance.com/sk/register-person?ref=PORL8W0Z

23/05/2023 07:08

I may need your help. I've been doing research on gate io recently, and I've tried a lot of different things. Later, I read your article, and I think your way of writing has given me some innovative ideas, thank you very much.

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
2
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x