xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

על 144 דולר בחודש: 600 מיליון סינים עניים שקופים

נשיא סין שי ג'ינפינג שם לו למטרה למגר עוני מחפיר עד יולי 2021, מעמד המונה 5.5 מיליון סינים; "שכרם של 600 מיליון סינים לא מגיע ל-1,000 יואן בחודש (144 דולר)"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
בנין בסין אילוסטרציה (צילום Pixabay)
בנין בסין אילוסטרציה (צילום Pixabay)

המנהיגים הסינים מעדיפים להבליט הישגים ולהצניע את הפרטים המלבבים פחות. לממשל בבייג'ינג חשוב מאוד להקרין עוצמה ועושר, העומדים בבסיס החוזה הלא כתוב בינו לבין האזרחים: חופש תעסוקתי ושגשוג כלכלי בתמורה לוויתור על זכויות פוליטיות.

אך זה לא אומר שאין עוני. "שכרם של 600 מיליון סינים לא מגיע ל־1,000 יואן בחודש (144 דולר)" אמר באופן מפתיע ראש הממשלה לי קה צ'יאנג, יד ימינו של הנשיא ומי שאחראי על הכלכלה הסינית. האמירה שטלטלה את הרשתות החברתיות, וחיפוש של המשפט בביידו, מנוע החיפוש הפופולרי בסין, מניב כ־100 מיליון תוצאות.

למעשה, הממשל בסין הוא התורם הגדול ביותר לצמצום העוני בעולם, אחת המטרות המרכזיות שהציב האו"ם בפני האנושות. כך, מספר העניים במדינה צנח מ-770 מיליון ב-1978 ל-5.5 מיליון בשנה שעברה, הישג שזכה לשבחים גם ממייסד מיקרוסופט ביל גייטס והמתמודד לשעבר למועמד לנשיאות ארה"ב, ברני סנדרס.

הממשל שם לו למטרה למגר את העוני עד יולי 2021, חגיגות ה-100 למפלגה הקומוניסטית, משימה שזכתה לתמיכת העם הסיני כמו גם הקהילה הבינלאומית. "הפוליטיקאים במערב מקבלים החלטות שמטרתן העיקרית היא להעלות את הסיכויים להיבחר. בסין, לעומת זאת, הממשל שואף להשיג מטרות גדולות", כך לפי חו אנגאנג, מאוניברסיטת צ'ינחואה בבייג'ינג.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x