xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

על רקע העברת הכסף לחמאס ליברמן: ״גנץ סחיט״ משפחת גולדין: ״אכזבה״

לאחר שלוש מערכות בחירות שבהן הבטיחו כחול לבן שלא יעבירו כסף לחמאס ולעזה, וכינו את הכסף ״פרוטקשן״ ואף ככניעה לטרור העזתי, מדינת ישראל העבירה היום (שני) 50 מיליון דולר לחמאס, תחת שר הביטחון בני גנץ
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

לאחר שלוש מערכות בחירות שבהן הבטיחו שלא יעבירו כסף לחמאס ולעזה, וכינו את הכסף ״פרוטקשן״ ואף ככניעה לטרור העזתי, מדינת ישראל העבירה היום (שני) 50 מיליון דולר לחמאס, תחת שר הביטחון בני גנץ.

יושב ראש סיעת ישראל ביתנו ושר הביטחון לשעבר אביגדור ליברמן מסר בתגובה: ״דמי פרוטקשן בתמורה לשקט. בעקבות המסר שהועבר מחמאס, שאם לא יגיע הכסף הקטארי הוא יחדש את הפרחת הבלונים, ההטרדות הליליות ופעילות יחידות פריצות הגדר, 50 מיליון דולר קטאריים יועברו השבוע לחמאס. עם האוכל בא התיאבון״.

עוד סיפר ליברמן כי: ״אני התפטרתי מתפקידי כשר הביטחון בעקבות ההחלטה של נתניהו בנובמבר 2018 להעביר לחמאס 15 מיליון דולר קטאריים בזמן שנורו 500 רקטות לעבר יישובי הדרום. אך היום התברר שראש הממשלה בנימין נתניהו וראש הממשלה החליפי בנימין גנץ, סחיטים״ במענה לשאלת עמית סגל הסבירו במשרד הביטחון כי: ״מנגנון העברת הכספים השתנה, כעת הוא מסומן לפי תעודות זהות ולא הולך לטרור. המחלוקת היא האם זה החל עם כהונת גנץ או היה עוד קודם״.

לאה ושמחה גולדין, ההורים של הדר גולדין ז״ל שגופתו מוחזקת בידי חמאס מסרו בתגובה לפרסומים לפיהם הסכום שתשלם חמאס ישלש את עצמו כי: ״גנץ הוא אכזבה גדולה עבורנו. יש מרחק בלתי נתפס בין האמירות וההצהרות לבין המעשים שלו. העברת 50 מיליון דולר לחמאס והמשך הפקרת הבנים היא ביזיון לגנץ ששימש כרמטכ״ל מלחמת צוק איתן ושלח את הדר ואורון להילחם בעזה והפקיר אותם בשבי חמאס כבר כמעט 6 שנים״.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
18 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
18
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x