xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

על יציבות הממשלה והקרב מול ימינה | סיכום שבוע פוליטי

השבוע חזינו כולנו בעוד פרק במופע ההתפרקות של הממשלה, שעמד בסימן המופע האופוזיציוני שעשה בצלאל סמוטריץ' לליכוד, ושהוסיף עוד שבוע שבו כנראה לא יוקם קבינט הפיוס
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

מן ההתחלה היה ברור שהצעת ח"כ סמוטריץ' לועדת חקירה פרלמנטרית לניגודי עניינים של שופטי העליון נועדה להביך את הליכוד שיאלצו להצביע נגד בניגוד לקמפיין הבחירות שלהם, אך קשה להאמין שמישהו ידע לחזות את השבר והדרמה שההצעה הזו תגרום ביחסים הפנים ממשלתיים בין הליכוד לכחול לבן, אך גם בין הליכוד למפלגות החרדיות.

לאחר דיונים רבים הוחלט בליכוד להצביע בעד, אך 13 ח"כים מהליכוד לא הגיעו להצביע וההצעה נפלה, דבר שגרם לח"כ גפני להרגיש מרומה שהצביע בעד ולפי הדיווחים בשיא המשבר השר דרעי טרק לראש הממשלה את הטלפון כי הרגיש שמנצלים אותו כדי שהליכוד לא יפגע.

בכיר בימינה מספר בעקבות האירועים האחרונים: "האופוזיציה מאוד מאתגרת את נתניהו, היום הוא מצטער שלא הכניס אותנו לקואליציה ומבין שההשארה שלנו בחוץ גורמת לו נזק פוליטי. זה היה בחירה שלו והוא טעה"

בעוד בסקרים מידת האמון בממשלה ביחס לטיפול בקורונה הולך ופוחת, ומצד שני כחול לבן ממשיכים ליפול. ברור כי הצדדים אינם מעוניינים בבחירות, ברור גם כי איומי גנץ על הליכה לבחירות עקב משבר התקציב הינם איום עם אקדח ריק מכדורים. סביר להניח שאלמלא הקורונה הממשלה הייתה מתפרקת השבוע עקב משבר האמון החריף בעקבות תמיכת הליכוד בהצעת סמוטריץ', שהייתה כאמור-למראית עין בלבד כאשר גנץ לא תרם לאווירה ופרסם עוד באותו ערב כי הצליחו לשמור על הדמוקרטיה, עם רמיזה עבה לליכוד.

נתניהו וגנץ (צילום: אלעד מלכה)

הסדק שנוצר השבוע הוא הסדק העבה והמשמעותי ביותר שנוצר עד כה בסדרת רעידות האדמה שנוצרו בהתחככות הבלתי נמנעת בין הלוחות הטקטוניים, מה שסמוטריץ' חשף השבוע במעמקי הקואליציה מוכיח שאין שום דבר שמחבר ביניהם חוץ מהרצון להציל אחד את השני, ולכן זה עניין של זמן עד שהממשלה תתפרק- ברגע שהאינטרסים של הצדדים יאפשרו זאת.

הקרבות בתוך הציונות הדתית

סמוטריץ' ופרץ (צילום: יניב סופן)
סמוטריץ' ופרץ (צילום: יניב סופן)

בזמן שבקואליציה מתקשים, דרמה לא קטנה מתרחשת בספסלי האופוזיציה של "ימינה". מאז פיצול ימינה מהבית היהודי ורפי פרץ, נלחמים הצדדים זה בזה מתחת לפני השטח, אך ממשיכים לשדר עסקים כרגיל כלפי חוץ. השבוע הצדדים נלחמו על הקרדיט של הכנסת כספי החמ"ד לבסיס התקציב לאחר שאנשי רפי פרץ טענו שזה בזכותם, ומנגד בימינה טענו כי זה בגלל הלחץ שהפעילו בימינה על הליכוד.

על כך אומר לנו הבכיר בימינה "הוא הרי רצה להשפיע מבפנים, דרך התפקיד השולי שקיבל, אבל היום הוא נעלם לחלוטין, גם בסקרים וגם בגלל שהפעלתנות של בנט, שקד וסמוטריץ' מאפילה עליו" עוד הוסיף הבכיר כי חוסר הרלוונטיות של רפי פרץ בכל המהלכים המשמעותיים הופכים אותו לצל עמום, המהלך התברר כטעות שכנראה תגמור לו את הקריירה.

בשבוע הבא יתקיים הדיון בוועדת הכנסת סביב הפיצול הרשמי של ימינה ויהיה מעניין לראות מה יחליטו בימינה-האם ירצו לנסות לנקום ולהתנגד לפיצול וכך יוכרז כפורש ויטילו עליו סנקציות, או שמא ישחררו אותו לדרכו כפי שהגיבו לאחר הכניסה לממשלה,

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
6 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
6
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x