xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

על אף המתיחות – גנץ בשיחה סגורה: ״טבעי שיש מחלוקות״

למרות המתיחות בקואליציה, והאיומים של נתניהו בשיחות סגורות, גנץ בשיחות סגורות: ״טבעי שיש מחלוקות״
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

בשיחה סגורה שנערכה אתמול (שני) אמר יושב ראש כחול לבן ושר הביטחון לאחר ההצבעה על החוק הנורווגי, בכינוס הלילי שערך לחברי מפלגתו: ״לא מתרגש מהדיווחים שיש משברים בקואליציה זה טבעי שיש חילוקי דעות בממשלת אחדות. אנחנו חייבים לקחת את הכל בפרופורציה״. כך דווח ברשת ב׳.

המתיחות בקואליציה נסובה סביב עסקת המאה וחוסר ההסכמה של כחול לבן לתכנית החלת הריבונות כפי שהיא מוצגת כעת. האמריקאים בבית הלבן העבירו מסרים כי הם רוצים את הסכמת כחול לבן ביחס להחלת הריבונות. בעקבות המחלוקות נערכו כבר שתי פגישות בין ראש הממשלה נתניהו לשר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ, יחד עם השגריר פרידמן ושר החוץ אשכנזי.

בפגישה השתתף גם יושב ראש הכנסת יריב לוין. על פי גורמים בכירים, בפגישה בין הצדדים לא הצליחו להגיע להסכמות. המתיחות, איך לא, נסובה גם סביב משפט נתניהו. לאחר ההתקפות הרבות של חברי כחול לבן על נתניהו על רקע משפטו, וביקור גנץ במשפט המשפטים, נתניהו זעם. ותקע את החוק הנורווגי החשוב לכחול לבן, גם בשל חוסר ההסכמה של כחול לבן לשינוי חוק היסוד, שבא להבטיח את כהונת נתניהו כראש ממשלה חליפי על אף כתבי האישום. אך לבסוף השניים הסכימו והגיעו להסכמה, והחוק הנוורווגי עבר.

גנץ זעם על נתניהו שלא הגיע להצבעה על אף הסיכום בין השניים. אתמול (שני) אמרו ‏ח"כים בליכוד בישיבת סיעה: ״שר המשפטים ניסנקורן תוקע הצעות חוק שלנו בוועדת שרים לחקיקה. רה"מ בתגובה: "תחזירו להם, תטילו וטו על חוקים שלהם". אמסלם: "אין להם ח"כים שיגישו הצעות חוק. אתאבד על חוקים שחשובים לי. זה בדרך לפיצוץ״. כך דווח ברשת ב׳.

אתמול דיווח מיכאל שמש כי ראש הממשלה אמר בשיחה סגורה כי ״ככה זה לא יכול להימשך״, בהתייחסו למתיחות בקואליציה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x