xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

עלייה במספר המתים בטהרן מקורונה: 800 מאושפזים ביממה; מתוכם 125 במצב קשה

ראש מטה קורונה במחוז טהראן: "בשל המגמה הגוברת של המחלה, אנו עומדים בפני ימים קשים יותר בטהרן, אנו בהחלט בדרך להטיל מגבלות".
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
Pixabay
Pixabay

אלירזה זאלי ראש מטה קורונה בטהרן הודיע, כי "ב-24 השעות האחרונות מספר החולים החדשים שאושפזו בבתי חולים בטהרן עלה ל 800", אמרה זאלי, "מתוך מספר זה כ-125 נכנסו ליחידה לטיפול נמרץ". למעשה, מצב הקורונה החדש בטהראן הביא את המצב בטהרן למצב קריטי ומסוכן מאוד. כך על פי כלי תקשורת באיראן המזוהים עם המשטר.

זאלי אמר כי: "מבחינת המוות חלה עלייה בסטטיסטיקה בשבוע שעבר בהשוואה לשבועות הקודמים, מספר המתים גבוה יותר מאשר בשבועות הקודמים".

בהתייחסו לתפקיד התקשורת במגיפת קורונה, אמר זאלי: "הנושא החשוב ביותר במגיפה הוא המשך הטיפול הרפואי והיעדר כינוסים מיותרים ושימוש במסכות, לדוגמא, ארצנו מתמודדת עם עליות ומורדות בדרך התנהגות של אנשים, לכן יש צורך בתקשורת שתדגיש ללא הרף את חומרת המחלה ובמיוחד השימוש בשיטות בריאות כאסטרטגיה מוצלחת, ובהעלאת מודעות וידע לאנשים כאסטרטגיה חיונית להפחתת ההדבקות בנגיף הקורונה".

על פי נתונים שהתפרסמו בתקשורת האיראנית, כ-450 אלף איש נדבקו בנגיף, ומעל 25 אלף מהם מתו, יש לציין כי התקשורת האיראנית לא הכי מדייקת בלשון המעטה, וכלי תקשורת במערב טוענים כי מספר המתים גבוה יותר.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x