xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

עכשיו כבר רשמי: ג'ו ביידן נבחר למועמד הדמוקרטי לנשיאות ארה"ב

מועמדותו של סגן הנשיא לשעבר אושרה באופן רשמי בוועדה הווירטואלית; הנשיא לשעבר קלינטון, תקף את טראמפ: "הוא מתרברב כל היום בטלוויזיה"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
קמלה וג'ו ביידן לאחר ההכרזה
קמלה וג'ו ביידן לאחר ההכרזה

ג'ו ביידן הוכרז באופן רשמי הלילה (בין שלישי לרביעי) כמועמדה של המפלגה הדמוקרטית במרוץ לנשיאות ארה"ב במהלך הלילה השני של הוועידה הלאומית הווירטואלית של מפלגתו. "תודה לכולם מקרב לב ממשפחתי, ואני אראה אתכם ביום חמישי," אמר המועמד בהתייחסו לנאומו הקרוב במעמד סגירת הוועידה.

נשיא ארצות הברית לשעבר, ביל קלינטון תקף את הנשיא טראמפ בנאום שהוקלט מראש: "הוא מתרברב כל היום בטלוויזיה באיזו עבודה נהדרת הוא עושה בעניין הקורונה, בעוד מדענים חיכו למסור לנו מידע חיוני. כשלא מצא חן בעיני העצות המומחים שניתנו לו, הוא התעלם".

"דונלד טראמפ אומר שאנחנו מובילים את העולם. ובכן, אנחנו הכלכלה התעשייתית הגדולה היחידה ששיעור האבטלה שלה משולש", עקץ קלינטון בציניות. "בתקופה כזו, משרד הסגלגל צריך להיות מרכז פיקוד. במקום זאת, זהו מרכז סערה. יש רק כאוס. רק דבר אחד לא משתנה לעולם – נחישותו לשלול אחריות ולהעביר את האשמה. הדולר לא נעצר שם אף פעם".

קלינטון הוסיף: "עכשיו עליכם להחליט אם לחדש את חוזהו או להעסיק מישהו אחר. אם אתם רוצים נשיא שמגדיר את העבודה כמבלה שעות ביום בצפייה בטלוויזיה ומיפוי אנשים במדיה החברתית, הוא האיש שלכם. הכחשה, הסחת דעת והערכה עובדת מצוין אם אתה מנסה לבדר ולהלהיט. אבל במשבר אמיתי הוא קורס כבית קלפים".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
15 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
15
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x