xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

עכשיו זה רשמי: ארה"ב החלה בהליך החזרת הסנקציות הבינלאומיות על איראן

וושינגטון ביקשה להחזיר את העיצומים על טהראן במסגרת מנגנון ה"סנאפבק"; האמריקנים נימקו את פתיחת ההליך בכך שטהראן הפרה את הסכם הגרעין בין המעצמות.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
בניין באו"ם: צילום Pixabay
בניין באו"ם: צילום Pixabay

ארצות הברית החלה אתמול (חמישי) רשמית בהליך החזרת הסנקציות הבינלאומיות על איראן, במסגרת מנגנון ה"סנאפבק" – כך הודיעו הערב באו"ם. האמריקנים נימקו את פתיחת ההליך להשבת הסנקציות, בכך שאיראן הפרה את הסכם הגרעין שנחתם עם המעצמות ב-2015.

מוקדם יותר, נפגש שר החוץ של ארצות הברית, מייק פומפאו בניו יורק עם שגריר אינדונזיה לאו"ם, שמשמש כנשיא תורן של מועצת הביטחון, והגיש לו מכתב ובו בקשה רשמית להפעיל את המנגנון להטלה מחדש באופן אוטומטי של הסנקציות הבינלאומיות על איראן.

במקביל, שלוש המדינות האירופיות הפצירו באיראן להפוך את כל הצעדים שנקטה מאז פרישת ארצות הברית מהסכם הגרעין ומפרים את הסכם הגרעין, "ולשוב ולמלא את התחייבויותיה באופן מלא ומידי".

כמו כן, פחות משעה אחרי שפומפאו הגיש את הבקשה הרשמית ל-"סנאפבק", רוסיה דרשה לכנס את מועצת הביטחון של האו"ם לפגישה פומבית מחר בבוקר (לפי שעון ניו-יורק) לדיון מיוחד בדרישה האמריקנית להטיל מחדש את הסנקציות הבינלאומיות על איראן.

בהצהרה שמסר פומפאו במטה האו"ם לאחר הגשת הבקשה, הוא אמר כי "המסר שלנו היום מאוד ברור – לא נאפשר לאיראן לקנות ולמכור באופן חופשי נשק. החזרת הסנקציות תאריך את אמברגו הנשק ואת ההגבלות על תכנית הטילים של איראן.

פומפאו הצהיר: "לא נאפשר לאיראן לעולם להשיג נשק גרעיני". עוד אמר שר החוץ כי "ידידותינו באירופה אמרו לנו בשיחות פרטיות שהן לא רוצות להסיר את אמברגו הנשק על איראן, אבל לא הציגו שום אלטרנטיבה ולבסוף התייצבו לצד האייתולות. המהלך שלנו היום יפעיל עוד לחץ על איראן לחזור לשולחן המו"מ. אנחנו קוראים לקהילה הבינלאומית לעבוד ביחד כדי לקדם הסכם גרעין חדש וטוב יותר".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x