xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

עיתונאי טורקי – גרמני נידון למאסר שלא בפניו; "פורעי חוק בגלימות שופטים"

בית משפט באיסטנבול גזר אתמול (חמישי) עונש מאסר לעיתונאי של 'די וולט', דניז יוזל, לשנתיים ותשעה חודשי מאסר בפועל בסיפור שהביא למתחים בין אנקרה לברלין
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
דניז יוזל - צילום: מתוך טוויטר
דניז יוזל - צילום: מתוך טוויטר

העיתונאי הגרמני-טורקי דניז יוזל נדון לשנתיים ותשעה חודשי מאסר במשפט שנוי במחלוקת בטורקיה. פסק הדין ניתן בהיעדרו היות ודניז מתגורר כיום בגרמניה.

יוזל, המתגורר כיום בגרמניה ולא השתתף במשפט שלקח יותר משנתיים, הורשע על ידי בית המשפט הטורקי ב"הסתה לשנאה "והפקת תעמולת טרור" במאמרים שכתב לעיתון הגרמני ככתב בנושאי טורקיה.

בין השאר, הוא הואשם בהפצת תעמולה למפלגה שמייצגת את הכורדים (PKK) קבוצה שהוצאה מחוץ לחוק בטורקיה. עורך דינו של העיתונאי אמר כי יערער על ההחלטה.

ממשלת טורקיה האשימה את יוזל בקשר עם איש הדת האיסלאמי פתולה גולן, שאנקרה מאשימה שהוא עומד מאחורי ניסיון ההפיכה ב-2016

בית המשפט בטורקיה אמר כי הוא ימשיך לחקור שתי חקירות פליליות חדשות נגד העיתונאי, בגין עלבונות לכאורה לטורקיה ולנשיא רג'יפ טייפ ארדואן.

יוזל ישב שנה בכלא בטורקיה, כולל בבידוד, מבלי שהואשם לאחר שנעצר שם ב- 14 בפברואר 2017. מעצרו ומאסרו עוררו משבר דיפלומטי חמור בין ברלין לאנקרה, דבר שהביא לשחרורו והוא שב לגרמניה.

מעצרו התרחש כחלק ממעצרים של חשודים בעקבות הפיכה כושלת ב- 16 ביולי 2016. הפיכה שתוכננה להפיל את משטרו של ארדואן, מבקרי ארדואן אמרו כי הנשיא השתמש בניסיון ההפיכה כעילה להיפטר ממתנגדים לא רצויים, כולל עיתונאים, פעילי זכויות אדם ועורכי דין.

הוועדה להגנה על עיתונאים כינתה את טורקיה לאחת המדינות המובילות במאסר של עיתונאים בעולם.

כתבת האתר 'די וולט' באיסטנבול, ג'וליה האן, אמרה ביום חמישי לאחר החלטת בית המשפט: "פסק הדין הזה הוא מכה נוספת לחופש העיתונות כאן בטורקיה."

"הדבר המעניין הוא שהמשפט הזה נמשך למרות שבית המשפט החוקתי בטורקיה בקיץ שעבר קבע כי מעצרו של יוזל היה לא חוקי – כי הופרו זכויותיו, חירותו האישית וחופש העיתונות", אמרה האן.

"כל המקרה הזה היה פוליטי מאוד מההתחלה, הנשיא ארדואן היה מעורב באופן אישי, וכינה בפומבי את יוזל 'טרוריסט וסוכן'. יודע טוען כי מדובר בפסק דין פוליטי וכי השופטים ניסו להימנע מלהביך את הנשיא ארדואן," הוסיפה.

לאחר פרסום גזר הדין, פרסם יוזל את תגובתו במאמר של Die Welt שכותרתו "אני לא מתחרט על כלום."

"זהו פסק דין פוליטי, בדיוק כמו שכל סיפור מעצרי היה מונע פוליטית", כתב. הוא הוסיף כי "שלטון החוק במדינה הזו פתטי."

"הכרעת הדין הזו ממערכת שיפוט של פורעי חוק בגלימות השופטים, לא משנה את מה שידעתי מרגע מעצרי, נעצרתי בגלל שעשיתי את העבודה שלי כעיתונאי" כתב יוזל.

"אין לי חרטות על זה. ובמוקדם או במאוחר בית משפט גם יקבע את זה."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x