xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

עיר אנושית בחלל? היזם שחולם להקים מושבה במאדים

היזם שדורג השבוע במקום החמישי מבין עשירי העולם, אמר בכנס שנערך השבוע על התקדמות משמעותית בפיתוח המעבורת שתישא אנשים למאדים; אך הזהיר: "זה לא לחלשי לב, הסיכוי למות שם הוא גבוה"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אילוסטרציה צילום Pixabay
אילוסטרציה צילום Pixabay

אילון מאסק, היזם שאחראי על אימפריית המכוניות החשמליות טסלה, על מיזם השבבים התוך-מוחיים נוירלינק ועל תאגיד תעבורת החלל SpaceX, חולם כבר שנים להקים מושבה אנושית על מאדים.

לפני פחות מארבעה חודשים עשה מאסק היסטוריה. תאגיד SpaceX, אותו הוא הקים בשנת 2002, היתה החברה המסחרית הראשונה שהנחיתה אסטרונאוטים בתחנת החלל הבינלאומית, תשע שנים אחרי שיצאה המשימה האחרונה של נאס"א משטחי ארה"ב.

בחודש שעבר הם נחתו בשלום בכדור הארץ, אך מאסק, שרק בשבוע שעבר דורג לראשונה על ידי מגזין פורבס במקום החמישי ברשימת עשירי העולם, כפי שפרסמנו לפני כמה ימים, משגיח מקרוב על פיתוח הדור הבא של החללית Starship. היעד הוא להטיס עד מאה אנשים לכוכב מאדים.

"ההתקדמות שלנו טובה. הדבר היחיד שמאט את הסטארשיפ זה אופן הייצור שלה", אמר השבוע. "לפני שנה לא היה לנו כלום, ועכשיו יש לנו יכולת ייצור לא רעה. אנחנו מייצרים יותר ויותר חלליות. לפני שנעלה עליהן בני אדם, אנחנו נשלים מאות משימות עם לוויינים ונוודא שהן אכן עובדות".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x