xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

עימות סוער בוועדת הכספים: "אתה לא תגיד לי מה לעשות"

עימות בוועדת הכספים בין שר האוצר ישראל כץ למספר חברי כנסת. השר ישראל כץ לחה"כ ינון אזולאי: "אתה בש"ס אתה חייב לתמוך בחוק ותצביע." אזולאי: "אתה לא תגיד לי מה לעשות"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

שר האוצר ישראל כ"ץ דרש בוועדת הכספים מחברי הכנסת בקואליציה להצביע בעד הצעת החוק שהביא בלי לעשות שום שינוי. "אתה מהקואליציה?", הוא אמר לח"כים. "תתמוך, אני לא רוצה לשמוע נאומים"

צילום: עדינה ולמן דוברות הכנסת

בדיון התעורר ויכוח נוקב, כאשר שר האוצר, ישראל כ"ץ, הודיע כי הוא מתנגד לשינויים מהותיים שהעלו חברי הוועדה: "אני מעדיף עם השינויים שהועלו בפניי, שהחוק לא יעבור, אני לא מוכן להוריד את שכר המינימלי שנקבע, גם ככה הוא נמוך מאוד. הורדה מתחת לזה תגרום למניפולציות, ולהורדת שכר מצד מעסיקים."

כ"ץ הוסיף: "גם לעניין הקדמת המענק ל-19 באפריל זה לא ישים, נאלץ להתחיל מתחילת החודש. גם לגבי מענק מלא מ-27 למאי זה לא ישים, אין לנו בעיה שהמסעדות ירשמו את העובדים מה-1 ביוני. אם יהיו בעיות עם יישום החוק, אין לי בעיה שנגיע לכאן לעשות תיקון, אבל אני לא רואה שזה ילך לכך."

‏חלק מחברי הכנסת נטשו את הדיון. ניר ברקת ניסה להסביר במשך רבע שעה את טיעוניו על הצעת החוק, אבל כ"ץ לא אפשר לו להשלים מילה אחת ואז הוא קם ועזב: "חבל שאתה לא מקשיב, אתה לא בסדר".

בצלאל סמוטריץ' כתב ‏"כנסו עכשיו לצפות בדיון בוועדת הכספים באתר הכנסת. תראו את השר כ"ץ מזלזל בחבריו מהליכוד והקואליציה בכלל בוועדה ודורש מהקואליציה להצביע על החוק כפי שהוא כחותמת גומי בלי שום שינוי. הסכמות מקיר לקיר בוועדה על תיקונים שנדרשים והשר לא מוכן לשום שינוי."

הכל החל בזמן שחברי קואליציה התנגדו לשר האוצר שדרש להעביר את חוק מענק לעידוד תעסוקה ללא שינויים מהותיים. השר כ"ץ אמר: "אני לא רוצה לשמוע פה נאומים".

יו"ר הוועדה גפני: "אם אתה בא מראש ואומר אני לא מסכים לשום שינוי מהותי, צריך להחליט מה עושים".

‏ברקת: "אתה לא מקשיב לנו ואתה לא מקשיב לציבור".
כ"ץ: "זהו צילמת? אפשר להמשיך".

צילום: עדינה ולמן דוברות הכנסת

עוד ח"כים מהקואליציה: "אנחנו לא חותמת גומי".

ח"כ מיקי לוי אחרי סמוטריץ': "נביא שינויים בהסכמה, אם לא והכסף יתקע בוועדה – אתה בבעיה".

‏יו"ר הוועדה, ח"כ משה גפני: "מבקש השר לאשר את החוק מבלי לבצע בו שינויים מהותיים, אני מכיר שכאשר יש חוק מהותי דנים בו. אנחנו רוצים לעשות זאת בהסכמה, אם אתה בא מראש ואומר שאתה לא מסכים לשום דבר מהותי".

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x