xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

עימות נוסף התקיים ברשת החברתית טוויטר בין העיתונאי ינון מגל ליאיר נתניהו

קרב ציוצים: ינון מגל: "היתה פגישה אחת של צוותי המו"מ כדי להכניס את ימינה לקואליציה? בגלל שנאה אישית זרקתם אותם לכלבים."יאיר נתניהו מיהר להגיב: מה אתה כ"כ מגן על הצמד שתקע לך סכין בגב."
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

‏ינון מגל צייץ בחשבון הטוויטר שלו ציוץ בנוגע למפלגת ימינה: "כמו שאמרתי בגלל שנאה אישית ירו RPG בנגמש ועכשיו נפתחו שערי הגיהינום חבל מיותר ולא תם."

יאיר נתניהו הגיב: "‏‎חחחחחחחחחחחח לא אתה לא אמיתי. שמע האישה הזאת היא פשוט סירנה."

ינון מגל הגיב: ‏‎"יאיר, תגיד, היתה פגישה אחת של צוותי המו"מ כדי להכניס את ימינה לקואליציה?"

‏‎יאיר נתניהו מיהר להגיב: "הם לא גיבשו צוות מו"מ!!!!! אבא שלי דיבר עם בנט כל יום שעות בטלפון וספג ממנו דיבור נגוע שאני אפילו לא אפרט. בנט אמר אני מייצג את כל ימינה דברו איתי. אז זה מה שאבא שלי עשה. כל פאקינג יום שעות. "

‏ינון מגל הגיב: "נשמה, אוהב אותך, אבל בכל התקופה היו שתי שיחות טלפון ושיחת זום אחת בין אבא שלך ובנט. לא היתה אף פגישה של צוותי המו"מ. זה נראה לך רציני? זה מקרין שרצו אותם? אתה הרי הסברת נהדר למה חשוב שהם יהיו בחוץ."

‏‎ יאיר נתניהו הגיב: "‏‎ומתי הסברתי למה חשוב שהם יהיו בחוץ? פירטתי עובדות על הצמד שהם לא הכחישו עד לרגע זה. עובדות שחלקם הגדול היו גם רלוונטיות ב2013-2020 שהיו בפנים. אני חושב שחשוב שהם יהיו בפנים גם עכשיו למרות כל העובדות האלה בשביל אחדות הגוש ומקווה שיכנסו בקרוב. ‏‎אה ינון מגל אתה הרגע הוכחת שתודרכו יופי טופי ע״י איילת/ בנט. אבל שאתמול אמרתי את זה נעלבת ואמרת אה עכשיו אתה קורא לי שופר!"

ינון מגל הגיב: "בגלל שנאה אישית זרקתם אותם לכלבים זו טעות קשה לא יודע אבל אולי אפשר עוד לתקן כי בתחושה שלי אבא שלך שאני מאד אוהב ומעריך וחושב שחשוב שימשיך בתפקידו ההיסטורי עלול ליפול רק בגלל זה! בגלל פירוק הגוש."

יאיר נתניהו הגיב: "‏‎שמע אני מרגיש כאילו אני מדבר עם רוני ססובר. כמו לדבר לקיר. אין קשר לטיעונים שלי לתשובות שלי. חוזר על אותה סיסמא ״בגלל שנאה אישית זרקתם אותם״, כאשר בציוץ למעלה אני מפרט לך את כל הנתונים ההפוכים. מה אתה כ"כ מגן על הצמד שתקע לך סכין בגב ברגע הקשה בחיים שלך והראה לך את הדלת?"

‏‎‎ינון מגל הגיב: "אני לא מגן עליהם בכלל אני מגן על הגוש אני מגן על הצדק אני רוצה שאבא שלך ימשיך ומבאסת אותי השטות הזאת שנובעת מיצרים ומפלגת את הגוש אוהב את אבא שלך ומתבאס שנתתם מתנה (ענקית) לשמאל חבל."

יאיר נתניהו הגיב: "‏‎‎שוב. סיסמאות מול נתונים. היצרים והשנאה היא מצד נתניהו אתה קובע חס וחלילה לא מצד הצמד, הם פועלים אך ורק משיקולים ממלכתיים. אתם נתתם, לא יכול להיות שהצמד נתן מתנה לשמאל ופירק את הגוש בגלל :1. תאום עם האחים ליברמן (ששקד סופר דופר מקורבת) או לפיד (שבנט סופר דופר מקורב). ‏‎‎ושוב מזכיר לך ינון מגל שהצמד הזה השפיל וזרק אותך כאשר שפכו את דמך בעלילת דם הזוייה, רק כי לא יכלו לעמוד בלחץ התקשורתי. נתניהו בחיים בחיים לא היה עושה לך את זה אלא היה מגן עליך ונותן לך גב."

ינון מגל הגיב: "‏‎‎לא מדויק, אבל יש משהו בדבריך עובדה שלמרות שבנט כל מערכת בחירות רצה שארוץ איתו לא עשיתי את זה ואבא שלך יצא גבר כשהתקשר לברך אותי כשהתיק נסגר ואני אוהב אותו, אבל אני לא העניין העניין הוא השרידות של אבא שלך כנציג ושליח הימין ולכן חשוב לשמור על הגוש זה כל הסיפור ומה שקרה מחליש אותו."

יאיר נתניהו הגיב: "‏‎‎הוא רצה אותך אחרי שכבר נשכחה הסערה התקשורתית וצברת פופולריות בימין בתפקידיך בערוץ 20 וכו'. אבל כאשר הוא היה צריך לעמוד מול לחץ תקשורתי קטן בזמן הפרשה (באמת לחץ קטן עליו, הרי עיקר האש הופנתה אליך לא אליו), הוא בעט בך. ואכן הגוש צריך להיות מאוחד ונוצר נזק שימינה לא בפנים, אבל ‏‎‎בגלל בעיות האגו של 3 המוסקטרים שלא מוכנים להתפשר בענייני השרים בממשלה פריטטית בה הליכוד ויתר על מלא שרים ונתניהו ויתר על חצי ראשות ממשלה."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x