xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

עימות נוסף ברשת החברתית טוויטר בין יאיר נתניהו לעיתונאי ינון מגל

מגל: "‏‎חוצפן קטן מי אתה שתקרא לימינה, לציונות הדתית, למתנחלים חברים של תומכי טרור?" יאיר נתניהו: "דרך אגב במה איילת מצפון תל אביב ובנט מרעננה יותר 'מתנחלים' ממני?" עמית סגל: "ההתחרפנות קווים לדמותה."
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

יאיר נתניהו ציטט בטוויטר ציוץ שבו נכתב על הפגנה של ארגוני השמאל הקיצוני עם דגלי אש"ף נגד החלת הריבונות בכיכר מלכי ישראל בתל אביב. וכתב: "החברים של ימינה מפגינים נגד החלת הריבונות".

מגל הגיב: "תתבייש".

יאיר נתניהו הגיב: "‏‎זהו עכשיו בן כספית גם השתלט לך על הטוויטר? אז אם כבר אני אנצל את ההזדמנות: בן לא שכחתי ממך! התביעת דיבה על אלבמה בדרך! לא תתחמק מזה!"

מגל הגיב: "‏‎חוצפן קט מי אתה שתקרא לימינה, לציונות הדתית, למתנחלים חברים של תומכי טרור? מה עשית בחיים שאתה מרשה לעצמך להשתלח ככה באוהבי הארץ?"

יאיר נתניהו הגיב: "‎ואתה חוצפן גדול. בתור אחד שהסתבך מהומור שלו כ"כ הרבה פעמים אני מתפלא על חוסר הסובלנות שלך כלפי הומור ואירוניה. ‏‎דרך אגב במה איילת מצפון ת"א ובנט מרעננה יותר 'מתנחלים' ממני?"

מגל הגיב: "‏‎בזה שהם מייצגים אותם. כמו שאבא שלך מייצג את ישראל השניה למרות שהוא לא. ובזה שהם לא קוראים להם חברים של תומכי טרור או הקרן החדשה ולא הופכים אותם לשמאלים (חחח) כי הם מתנגדים לתכנית המאה."

יאיר נתניהו הגיב: "אשמח שתפנה אותי לציוץ שלי שקורא ל'מתנחלים' את כל מה שייחסת אלי עכשיו. אשמח גם שתסביר במה בדיוק הם מייצגים את המתנחלים יותר מנתניהו? הם נלחמו מול אובמה 8 שנים וקלינטון 3 שנים להגן עליהם? הם לא עמדו בלחץ של שי ניצן (שקד: שכנע אותי לא להקים ועדת חקירה על רות דוד), ומפרית ללימודי אזרחות במשרד החינוך, אז מול נשיא ארה"ב הם היו עומדים? היינו כבר בקוי 48, לא 67."

עוד הוסיף יאיר נתניהו:"אני רואה שלשופרות של בנט ושקד אין הרבה חוש הומור. לא, אני לא באמת חושב שהם חברי ילדות של איימן עודא וחיים שדמי והחברה של ההפגנת השמאל הערב. אני הצגתי באופן אירוני איך הם מצאו את עצמם באותו צד של המתרס לגבי החלת הריבונות עם החברה של ההפגנה הערב של השמאל הרדיקאלי. זה לא מובן?"

העיתונאי עמית סגל הגיב לציטוט של יאיר נתניהו: "ההתחרפנות קווים לדמותה."

יאיר נתניהו הגיב: "‏‎הם לא באותו צד לגבי תוכנית המאה והחלת הריבונות? דרך אגב כמו שאני מכיר אותך, אם הייתי כותב עליך ש״התחרפנת״, היית לוקח את זה ככ קשה והאגו שלך היה ככ נפגע שרק מזה היית מתחרפן. על ביקורת מקצועית שלי על הסדרה שלך ״ימי בנימין״ (לא עליך) , השתגעת בטוויטר שבוע."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x