xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

עימות ברשת החברתית טוויטר בין יאיר נתניהו לבין עיתונאים ינון מגל ושמעון ריקלין

מגל שאל את יאיר נתניהו: "במה אתה יותר ימין מבנט?" יאיר נתניהו מיהר להגיב: "לא ריסקתי את גוש הימין כאשר הקמתי את הימין החדש". ריקלין הצטרף וכתב: ‏‎"בנט טוען פה טיעון ענייני. מדוע לא להשיב לו בצורה עניינית?" השרשור המלא לפניכם
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

יאיר נתניהו ציטט בטוויטר ציוץ שמביא תמונה מתוך חשבון הטוויטר של העיתונאי בן כספית שבו מופיע פוסט נוקב של ח"כ נפתלי בנט שבו הוא תוקף את מדיניות הממשלה בנוגע לבדיקות הקורונה. כספית כותב: "נפתלי בנט. כל מילה." יאיר נתניהו שאל בציטוט: "אתם מבינים?"

ינון מגל הגיב: ‏"‎כשגדעון לוי מהלל את אבא שלך אתה גם מבין?"יאיר נתניהו הגיב: ‏"‎גדעון לוי הוא עוף מוזר גם בשמאל ואי אפשר להבין מה הולך בתוך מוחו ולכן הוא אנקדוטה. אתה באמת לא רואה שמשנות ה90 כל תקשורת השמאל הולכת על הראש של נתניהו ועושה לינץ׳ לו ולמשפחתו, ואותה תקשורת שמאל מהללת משבחת ומפארת את בנט ושקד מאז נכנסו ב2013? אתה חושב הם פראיירים?"

ינון מגל הגיב: ‏" ‎מה זה אומר פראיירים? מה הטענה? שהם שמאלנים?שהם מקדמים אג'נדת שמאל? שהם נתמכים על ידי הקרן? ג'ורג' סורוס? בן כספית הסכים עם טענה של בנט, מה בדיוק אנחנו אמורים להבין מזה??"

יאיר נתניהו הגיב: "‏‎זה אומר שבניגוד אליך, ידיעות אחרונות , ערוץ 12,13 וכו יודעים מי בדיוק בצד שלהם ומי נגדם. נזכיר לך שכולם היו בטוחים בזמנו ששרון וליברמן הם לא רק ימין אלא ימין קיצוני."

ינון מגל הגיב: "במה אתה יותר ימין מבנט?"

יאיר נתניהו הגיב: "ואני יענה יותר מפורט. אני לא ניסיתי לסגור את ישראל היום, לא מיניתי מפרית ללימודי אזרחות מהשמאל הקיצוני, לא השארתי את מחמוד דרוויש בתוכנית הבגרות בספרות, לא עשיתי ברית אחים עם יאיר לפיד, לא נלחמתי כדי להקים את תאגיד ״כאן״, לא ריסקתי את גוש הימין כאשר הקמתי את הימין החדש וכאשר זרקתי את בן גביר. "

ינון מגל הגיב: "‏‎ומה כן עשית?"

יאיר נתניהו הגיב: "‏‎שיניתי בזכות הפייסבוק, טוויטר והאינסטגרם שלי לחלוטין את שיח הימין בישראל. נתתי פה לרוב הימני שלא מקבל ייצוג באמצעות עלי התאנה בתקשורת המיינסטרים שלא מעזים להגיד מילה על הדיפ סטייט ועל כל הנושאים שהכי חשובים לימין. נתתי פה לרוב הימני שלא רוצה להתקבל למועדון של הבראנז׳ה וסולד ממנו."

ינון מגל הגיב: "‏‎שינית את השיח בטוויטר על הדיפ סטייט נו טוב קצת צניעות לא תזיק פה."

יאיר נתניהו הגיב: "‏‎תכנס לתגובות באינסטגרם שלי (מדיום הכי לא פוליטי של אנשים שמתעניינים בכללי באוכל חתולים ודוגמניות), ותראה איזה שינוי עשיתי במיינסטרים של הימין."

שמעון ריקלין הגיב לציטוט של יאיר נתניהו:"‏‎האמת שלא. בנט טוען פה טיעון ענייני. מדוע לא להשיב לו בצורה עניינית? האם השיתוף של כספית הופך את הטענה של בנט לטעות??"

יאיר נתניהו הגיב:" ‏‎האם אתה חושב שמעניין את בן כספית משהו בחיים שלו מעבר לשנאת נתניהו והימין והרצון להעלות פה ממשלת שמאל? האם אתה חושב שיש משהו שהוא מצייץ או כותב שלא מכוון לעבר היעד הזה שלו? הרי מדובר באדם אובסיסיבי שבאמת ובתמים אין לו משהו אחר בחייו."

ריקלין הגיב: "‏‎מעניין אותי שאי אפשר כבר לקיים דיון רציני פה על כלום.בן כספית לא מעניין אותי ואתה מנחש מה דעתי עליו. מעניין אותי אם יש רעיון טוב איך למנוע את הסגר הבא. גם אם זה בא מבנט. שווה להתייחס לעניין ולא לצורה."

יאיר נתניהו הגיב:" ‏‎שמעון, רוה"מ התייעץ על נושאי הקורונה עם האפידולוגים הכי בכירים באמריקה, אסיה, אירופה וכמעט עם כל ראשי המדינות בעולם. בנט התייעץ עם פרופסור לס. למי אתה חושב יש יותר הבנה איך לטפל במגפה? ‏‎ואתה רוצה לקחת עצות מאדם שריסק את הימין 3 פעמים בשנה האחרונה? הקים את הימין החדש סבב א חשב יהיה ליכוד ב, לא עבר את אחוז החסימה. זרק את בן גביר במועד ג, כי ״מה יגיד אמנון אברמוביץ״ ומנע מהימין להגיע ל60."

ריקלין הגיב: "‏‎יאיר אין בחירות עכשיו. עכשיו במיוחד בקורונה אפשר להתייחס לגופו של עניין. בנט דיבר לא לעניין? באמת אשמח לדעת למה. יש לי עוד מעט שידור ואתייחס לעניין ומחפש תשובות.ראיתי עכשיו שברסי (הכוונה לבר סימן טוב) ענה לו."

יאיר נתניהו הגיב: "‏‎שמעון שהוא שר חינוך מתעסק עם ביטחון, שהוא שר ביטחון מתעסק בבריאות. שאלה לי אליך. בנט היה שר חינוך 4 שנים. למה הוא סירב להוציא את מחמוד דרוויש מתוכנית הבגרות בספרות? למה מינה לכל החיים מפרית אזרחות אשל שמאל קיצונית? למה לא הכניס לתוכנית הלימודים את אלטלנה, מבצע יונתן ‏‎ הסזון, מרד גטו וורשה הימני (אצ״י) של פאבל פרנקל ז״ל, וכו?"

הציוץ שממנו הכל התחיל
שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
2 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
2
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x