xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

עימות ברשת החברתית טוויטר בין העיתונאי ינון מגל ליאיר נתניהו

קרב ציוצים: ינון מגל: "‏‎‎אתה מצייץ ציוצי שטנה על איילת שקד ומשחק אותה כאילו רציתם אותם בקואליציה." יאיר נתניהו מיהר להגיב: "‏‎‎שטנה?? עובדות זה שטנה? רשמית דרשו שני תיקים בכירים (למפלגה של 6 מנדטים), אך בפועל לא היו נכנסים בלי סידורי ג׳ובים שיענו לאגו של בנט שקד וסמוטריץ'."
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

הכל התחיל מציוץ של ד"ר אבישי בן חיים פרשן לענייני חרדים בחדשות 13.

הציוץ של אבישי בן חיים שממנו הכל התחיל.

העימות המשורשר בין העיתונאי ינון מגל ליאיר נתניהו:

ינון מגל הגיב: "‏‎נשמה, הציונות הדתית לא מתנגדת לאחדות. מי שזרק אותם מהאחדות ולא השאיר להם ברירה אלא להיות אופוזיציה זה בלפור."

יאיר נתניהו מיהר להגיב: "‏‎‎בלפור. יפה. עוד שנייה אתה מדבר על הקיסר. מי שלא רוצה להיכנס זה ימינה שבה מפלגה עם 6 מנדטים, דורשת 4 תיקים בכירים בגלל מלחמות אגו פנימיות."

ינון מגל הגיב: ‏‎‎"נשמה, אל תמציא לא דרשו 4 תיקים
אתה מצייץ ציוצי שטנה על איילת שקד ומשחק אותה כאילו רציתם אותם בקואליציה נו באמת."

‏‎‎ יאיר נתניהו הגיב: "שטנה?? עובדות זה שטנה? מה נסגר איתך. לא דרשו רשמית. רשמית דרשו 2 תיקים בכירים (למפלגה של 6 מנדטים!!!), אך בפועל לא היו נכנסים בלי סידורי ג׳ובים שיענו לאגו של בנט שקד וסמוטריץ. היו עושים כאילו משתדלים לרפי פרץ אבל בסוף מוותרים וזורקים אותו."

ינון מגל הגיב: "‏‎‎מה פתאום זה עסק שלך מה היה קורה עם רפי פרץ?? הם ביקשו תיק נורמלי ולא את ירושלים שהוא ריק עם 14 עובדים ואת ועדת חוקה (שהיתה שלהם). קיבלו ועדת קישוט, לחרדים נתתם הכל לא היה איתם בכלל מו"מ לא רציתם אותם למרות שנתנו לכם גיבוי כל הדרך אתם מתעבים אותם אז תגיד את האמת, ואל תשחק משחק כפול."

יאיר נתניהו הגיב: ‏‎‎"חחחח וואו. אז ככה. חרדים 16 מנדטים, 3 שרים. הוצע להם תיק חינוך, התקציב הגדול במדינה והדרך להביא ביטוי אידיאולוגיה ימנית (איפה שאי אפשר לעשות בבריאות). מזכיר לך שהליכוד 36 מנדטים בקושי קיבל שרים, זאת ממשלה פריטטית. ולגבי נאמנים.חחחח בוא נגיד ככה, לא סתם בשיא תפירת התיקים היו ‏‎‎ארוחות ערב זוגיות *שבועיות* עם שי ניצן ומנדלבלוף. לא סתם עד היום הם אומרים מנדלבלוף אדם ישר והגון, לא מוכנים להגיד מילה נגד תפירת התיקים לראש מחנה הימין (תפירה שהייתה נפרמת אם היה מתהפך כמו שרון על ההתיישבות), לא סתם נלחמו להעביר את חוק ישראל היום בשביל נוני. ועוד לא אמרתי מילה על ביביטורס."

ינון מגל הגיב: "נו, זה בדיוק מה שאני אומר. אתם מתעבים אותם, חושבים שהם שמאלנים אוהבי הדיפ סטייט שקשרו קשר עם מנדלבליט ושי ניצן נגד אביך והדליפו את ביביטורס. אז מה אתה משחק אותה כאילו רציתם אותם??"

יאיר נתניהו הגיב: ‏‎‎"הם היו בכל ממשלה בתור שרים בכירים מאז שנכנסו לפוליטיקה מ2013! יש לך הסבר להתאבדות שלהם על חוק ישראל היום? יש לך הסבר להשארת מנכלית (משרת אמון!) של ציפי לבני במשרד המשפטים? יש לך הסבר לגיבוי המוחלט למנדלבלוף עד עכשיו? יש לך הסבר לשתיקה 4 שנות תפירת נתניהו כאשר זאת ‏‎‎אחת הסוגיות הכי חשובות לימין בשנים האלה? (הציבור שלהם! הם רק ירוויחו פוליטית מלגבות אותו כנגד תפירת התיקים, מה עוצר בעדם?) ‏‎‎נ.ב- הסבר לסירוב של איילת לועדת חקירה על נושא רות דוד?"

‏‎‎ינון מגל הגיב: "אחי, נכנס לאימון כושר נדבר, חייב לרזות.. הקיצר שומע, הם היו בתפקידים בכירים כי לא היתה לכם ברירה. ברגע הראשון שהיתה לכם ברירה זרקתם אותם לכלבים ואתה בעצמך כותב ומסביר למה, אז תהיה עיקבי. (אגב, את שי ניצן אבא שלך מינה. מי שהתנגד היו נפתלי ואיילת…)"

יאיר נתניהו הגיב: "‏‎‎לתת למפלגה של 6 מנדטים שר חינוך, ראשי וועדות ואולי עוד שר בממשלה שכל גוש הימין הוא חצי רק מהממשלה זה לזרוק לכלבים? ולגבי האין ברירה אתה יודע למה בנט קיבל שר ביטחון? ושי ניצן ציפי לבני מינתה."

ינון ממגל הגיב: "‏‎‎עכשיו גם אתה מאשים אותי שאני שופר? כי אני אמור בגדול להיות שופר שלך.. אבל איילת פשוט יושבת פה לידי ומתדרכת אותי..ברור! עכשיו נשמה תחליט או שהם נבלות שמאלנים בתחפושת ועשיתם להם כיפה אדומה גאונית, או שהם סבבה והחליטו מגרידיות ותאבתנות לא להכנס לממשלה או או, קצת קשה שניהם."

יאיר נתניהו הגיב: "‏‎‎לא הבנת איך זה פוליטיקה. מה חושב עליהן או לא ראש הממשלה זה לא רלוונטי. זאת גם ממשלת אחדות כך שאין בעיה להכניס שמאלנים. הוצע להם מעל ומעבר למה שמגיע למפלגה של 6 מנדטים ועוד בממשלה פריטטית. זה לא הספיק לאגו שלהם, והחליטו שלמרות שכולם מוותרים, הליכוד החרדים וראש הממשלה (רוטציה), ‏‎‎רק הם לא מוכנים להתפשר על כלום ואצלם או הכל או כלום."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x