xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

עימות בטוויטר בין חה"כ בצלאל סמוטריץ' לעיתונאי אראל סג"ל

קרב ציוצים התקיים אתמול (ד') בין חה"כ בצלאל סמוטריץ' לבין העיתונאי אראל סג"ל סביב תוכנית המאה של הנשיא טראמפ
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

חה"כ בצלאל סמוטריץ' צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "‏הנשיא טראמפ הוא אחד מידידיה הגדולים של מדינת ישראל בכל הדורות! מי שהביא אותו לתכנית מסוכנת שכוללת את חלוקת הארץ והקמת מדינה פלשתינית הוא נתניהו, שדוגל בכך מאז נאום בר אילן, ושכנע את הנשיא (שקשה לצפות ממנו לדעת טוב יותר מה טוב לישראל מראש הממשלה שלה) שזה מה שטוב לישראל. הוא הבעיה."

סג"ל הגיב: "‏‎עלוב אפילו מצחין בוא נראה אתכם עם ג'ו ביידן."

סמוטריץ' הגיב: "‏אראל, ממך אפשר לצפות לקצת יותר מסיסמאות דמגוגיות. בא ננהל דיון ענייני. נתניהו הרי חותם על תכנית טראמפ על שני חלקיה – כולל הקמת מדינה פלשתינית ביתר השטח – בשתי ידיים, ואתה יודע את זה מצויין. אתה ואני כנראה לא. אנחנו רוצים ריבונות אבל לא מוכנים לשלם בשבילה בהקמת מדינה פלשתינית. ‏עכשיו יש ויכוח בהערכת המציאות. האם במצב הזה, שבו יש תכנית עם שני צדדים, ראש ממשלה שרוצה גם את הצד השני ויחתור לשם, ומפה מאוד בעייתי שקוטעת את רצף ההתיישבות ומייצרת מובלעות ושומרת על רצף ערבי"

סמוטריץ המשיך. "האם במצב הזה הפגיעה בהתיישבות, הדינמיקה שתיווצר בשטח, והסכנה שבהתממשות החלק השני של ‏התכנית, ויש לא מעט תרחישים אפשריים כאלה, שווים את הסיכוי שנישאר רק עם ריבונות ומכאן נמשיך הלאה להתקדם.זו שאלה של סיכון מול סיכוי. לי יש עמדה בעניין. שלך כנראה שונה משלי וזה לגיטימי מאוד. אבל בא ננהל את זה עניינית וננסה לשכנע אחד את השני."

סג"ל הגיב: ראו בציוץ מתחת.

סמוטריץ' הגיב: "‏‎הדברים של ידידך הם דמגוגיה על סטרואידים. מה זה קשור לחסמב"ה או לבנט?! זה נורא פשוט, כשאתם פוגשים מישהו שמעביר ביקורת עניינית על נתניהו (בהקשר הזה על תמיכתו במדינה פלשתינית, גם אם מפורזת וכו') אתם פשוט לא מסוגלים להתמודד עם הטענות לגופן ועוברים להכפשות ילדותיות. תתמודדו עם הטענות."

סג"ל הגיב:" ‏‎הכפשה ילדותית כמו לטעון שנתניהו "רוצה" במדינה פלסטינית ולכן הסית את טראמפ לשם? זו טענה לגופה? תוכנית מדינית ילדותית אגב היא לחשוב שאפשר לספח שני מיליון פלסטינים בלי לתת להם אזרחות."

סמוטריץ' הגיב: "‏‎איפה כתבתי שנתניהו "רוצה" מדינה פלשתינית?! כתבתי שהוא דוגל ב"פתרון" הזה הרבה מאוד שנים. בהחלט כאילוץ אבל גם השמאל ברובו לא שש לחלק את הארץ ודוגל בזה כאילוץ. תכנית ההכרעה שפרסמתי ואליה מן הסתם אתה מכוון ילדותית הרבה פחות מתכניות שמבוססות על חלוקת הארץ ומסירת שטחים לאוייב. ‏‎ונתניהו לא "הסית" אל טראמפ. שוב אתה מדבר מהרהורי ליבך. אבל הוא בהחלט צעד יד ביד עם הנשיא שלוש שנים וגיבש איתו אל התכנית הזו. פשוט כי הוא מאמין בה. אני, מה לעשות, מתנגד לחלוקת הארץ, מסירת שטחים והקמת מדינה פלשתינית בכל מצב ובכל תנאי. גם פרקטית אבל בעיקר ערכית. מקווה שגם אתה."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x