xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

עימותים בין פלסטינים למתנחלים ליד מעלה שומרון, מספר פצועים

ארבעה מתיישבים נפצעו בקטטה בין מתיישבים לפלסטינים, כוחות צה"ל הוזעקו למקום. ממד"א נמסר כי ארבעת הפצועים פונו לבית החולים מאיר עם חבלות שנגרמו מאבנים שהושלכו לעברם. פלסטיני אחד נורה על ידי אחד המתיישבים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
אחד הפצועים (צילום מועצה אזורית שומרון)
אחד הפצועים (צילום מועצה אזורית שומרון)

לאחר האירוע צה"ל פיזר הפגנה של פועלים פלסטינים שמבקשים להיכנס לישראל סמוך לכפר פרעון שליד טול כרם. עדי ראייה סיפרו כי חמשת הצעירים, תושבי קרני שומרון, הגיעו לגבעה על מנת לבנות במקום, ועל פי הדיווח של אחד הצעירים, כ-100 פלסטינים הגיעו למקום והחלו לתקוף אותם לזרוק לעברם אבנים.

עוד דווח כי אחד הצעירים הוכה בראשו עם מכוש ולכן אחד מהמתנחלים, חבר בכיתת כוננות של היישוב, פתח בירי לעבר הפלסטינים. כתוצאה מהירי, פלסטיני נפצע באורח בינוני וכלב שתקף את הנערים נורה גם הוא.

צילום מועצה אזורית שומרון

כל הפצועים פונו מהמקום על ידי גורמי רפואה. ממועצת שומרון נמסר: "כ- 100 ערבים תקפו חקלאים יהודים באבנים ובסלעים ובאלות סמוך למעלה שומרון. אחד החקלאים הגיב בירי לעבר הפורעים והצליח להבריח אותם ולהציל את החקלאים האחרים שהיו במקום. ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן בדרכו לתחנת אריאל, ללוות את החקלאים ולסייע להם".

צילום מועצה אזורית שומרון

ממד"א נמסר: "בשעה 14:55 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על קטטה וידוי אבנים בשטח פתוח סמוך לאל מתן בשומרון. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח מאיר 4 פצועים כבני 20 במצב קל."

ממשטרה נמסר: בהמשך לאירוע סמוך למעלה השומרון, מחקירה ראשונית בשטח עולה כי מספר צעירים הגיעו לאזור הוואדי בין שבי שומרון לקרני שומרון. במקום התפתחה קטטה בינם לבין מספר פלסטינים שעיבדו שטח אדמה. כתוצאה מהקטטה מספר צעירים נפצעו באורח קל (על פי גורמי רפואה), ופונו לבית החולים לטיפול רפואי, כמו כן מהמקום פונה פצוע ככל הנראה מירי. כוחות משטרה וצבא במקום החלו באיסוף ממצאים וגביית עדויות ונפתחה חקירה לבירור נסיבות האירוע.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x