xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

עורך מדור הדעות של הניו יורק טיימס פוטר כי פרסם מאמר התומך בהכנסת כוחות צבא

הניו יורק טיימס פרסם כי עורך מדור הדעות התפטר, לאחר שאישר לפרסם מאמר שקרא להכניס צבא לרחובות. הנשיא טראמפ הגיב "ניו יורק טיימס הם חדשות מזוייפות"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

ג'יימס בנט, עורך מדור הדעות בניו יורק טיימס מאז מאי 2016, התפטר, קייטי קינגסברי, שהצטרפה ל"טיימס "ב -2017, נבחרה לתפקיד.

הניו יורק טיימס הודיע ​​היום כי ג'יימס בנט, עורך מדור הדעות מאז מאי 2016, מתפטר באופן מיידי. ה"טיימס "הודיע ​​גם כי סגנו ג'ים דאו, יועבר מחדש לחדר החדשות.

קייטי קינגסברי, שהצטרפה ל"טיימס "ב -2017, נבחרה לתפקיד

מו"ל הטיימס ארתור גרג זולצברג אמר בתגובה לפרסום. כי. "ג'יימס הוא עיתונאי בעל כישרון ויושר עצום, המאמין עמוק במשימה של הטיימס. הוא פיקח משמעותית על מחלקת הדעות, שהרחיבה את מגוון הקולות שאנו מפרסמים, ודחפה אותנו לפורמטים חדשים כמו וידאו, גרפיקה ואודיו, אני אסיר תודה על התרומות הרבות שלו."

ג'יימס בנט הגיב על התפטרותו. "היה לי הכבוד להיות חלק מהטיימס, אני כל כך גאה בעבודה שעמיתיי ואני עשינו כדי למקד את תשומת הלב בעוולות ובאיומים על חופש ולהעשיר דיון על הדרך הנכונה על ידי הבאת קולות ורעיונות חדשים לקוראי טיימס."

הפיטורים הגיעו לאחר שהסנאטור טום קוטון המכהן כחבר הסנאט של ארצות הברית מטעם מדינת ארקנסו מאז ינואר 2015. פרסם מאמר דעה שקרא לצבא להגיע לרחובות כדי להרגיע את המהומות לאחר מותו של ג'ורג' פלויד במיניאפוליס שמת לאחר שנמחץ על ידי שוטר לבן.

הסערה בעיתון הליברלי הוותיק והמוביל בארצות הברית החלה לאחר שהסנאטור תומך נלהב של הנשיא טראמפ, קרא לנשיא להשתמש ב"חוק ההתקוממות" משנת 1807 ולגייס את הצבא על מנת לסייע למשטרה.

הטור עורר ביקורת בקרב חוגי השמאל ובקרב עובדי העיתון, גם עובדים שכבר פרשו, במערכת החליטו להורידו מהרשת משום שהוא "לא עמד בתנאים המינימליים לפרסומו".

הנשיא טראמפ מיהר לצייץ בתגובה וכתב, כי: "בניו יורק טיימס השתיקו את המאמר המצוין של הסנטור הנהדר טום קוטון. הני יורק טיימס הוא פייק ניוז". כך לדברי הנשיא.

הסנאטור קוטון הגיב ואמר כי מדובר בהכפשה נגדו עם שקרים כדי להשתיקו. קוטון טען כי התכוון לשימוש בצבא רק במקרה שאין למשטרה המקומית יכולת להרגיע מהומות.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x