xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

עורו של התנין שמיוחס לצורר היהודים ומת בגן החיות של מוסקבה יישמר ויוצג לצופים

תנין שעל פי הדיווחים מרוסיה היה שייך לאדולף היטלר ימ"ש, מת השנה בגן החיות במוסקבה ועורו יוצג לצופים במקום מיוחד ברוסיה, התנין הגיע למוסקבה לאחר מלחמת העולם השנייה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
תנין אילוסטרציה צילום Pixabay
תנין אילוסטרציה צילום Pixabay

התנין שמת בגיל 84 נמצא על ידי חיילים בריטים בברלין לאחר מלחמת העולם השנייה והועבר לצבא האדום, התנין שנקרא על שם כוכב הלכת 'שבתאי' נלקח לבירת ברית המועצות בשנת 1946 והפך לסמל של גן החיות במוסקבה במשך דורות.

עור החיה נתרם למוזיאון דרווין בעיר, ואחרי עבודת שימור הזוחל יוצג בחגיגות ראש השנה הלועזי כאשר יהיו הקלות במגבלות הקורונה. התנין היה אטרקציה לפני המלחמה בגן החיות של ברלין בגרמניה הנאצית, ועל פי דיווחים מגרמניה, התנין היה באוסף חיות המחמד האישי של היטלר, כך סיפר הסופר הרוסי המפורסם בוריס אקונין.

דמיטרי וסילייב, וטרינר בגן החיות במוסקבה, אמר כי אין ספק שהיטלר העריץ את התנין. שבתאי מת במאי, זמן קצר לאחר יום השנה ה-75 לתבוסתו של היטלר. התנין נולד בטבע במיסיסיפי ארצות הברית בשנת 1936, הוא נתפס ונשלח לגן החיות של ברלין.

לגבי מקום הימצאו של שבתאי לאחר הפצצת ברלין בנובמבר 1943 יש מספר גרסאות. בסופו של דבר הוא נמצא על ידי חיילים בריטים שלוש שנים לאחר מכן. תיאוריה אחת היא שהוא התחבא במרתפים, בפינות חשוכות ובביוב, ותאוריה אחרת שהוא היה במקום מסתור של נאצי בכיר.

בדיווחים בתחילת בשנות התשעים, שבתאי היה עד להתמוטטות ברית המועצות ובדיווחים נאמר כי היו לו 'דמעות בעיניים' כאשר טנקים ירו ליד הפרלמנט הרוסי הסמוך לגן החיות מכיוון שזה 'הזכיר לו את הפצצת ברלין'.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments
19/05/2023 19:09

Your article helped me a lot, is there any more related content? Thanks! https://www.binance.com/ro/register?ref=GJY4VW8W

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x