xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

עומס רב במכוני רישוי נהגים חזרו הביתה ללא טסט

חודשיים לאחר הסרת הסגר, עומסים גדולים במכוני הרישוי, ונהגים רבים לא יכולים לבצע טסט לרכבם, משרד התחבורה נתן הארכה של 3 חודשים לרכבים שהיו צריכים לבצע טסט עד סוף חודש מאי, אך רכבים שחייבים לבצע טסט החודש, לא מספיקים לבצע מרוב עומס
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
תור ארוך של מכוניות במתחם הטסט בגבעת שאול ירושלים
תור ארוך של מכוניות במתחם הטסט בגבעת שאול ירושלים

חודשיים לאחר הסרת הסגר העומסים במכוני הרישוי נמשכים, בחודשיים האחרונים מאז הסרת הסגר, ישנם עומסים כבדים מאוד בכל מכוני הרישוי, עקב כך שבמשך כחודש מכוני הרישוי היו סגורים עקב הסגר.

כזכור שר התחבורה דאז בצלאל סמוטריץ חתם על צו שמורה על הארכת משך הטסט השנתי של הרכבים לשלושה חודשים נוספים, כיוון שבזמן הסגר לנהגים לא היה אפשרות לבצע את הטסט השנתי.

הארכה הייתה לרכבים שהטסט שלהם מסתיים בחודשים מרץ אפריל ומאי, אך מנגד רכבים שהטסט השנתי שלהם מסתיים בחודש יוני לא קיבלו הארכה עד כה.

ד. נהג מירושלים מספר לחדשות DFN: "נסעתי אתמול למכון רישוי 'בסט טסט' בירושלים בכדי לבצע בדיקת טסט שנתי, לאחר כל הטיפולים המקדימים לרכב כשהגעתי באזור 13:30 גיליתי שהתור משתרך לאורך כל החנייה ואף גרם לפקק גדול ברחוב."

ד. מוסיף כי "עד כדי כך שהסדרנים אפילו לא הסכימו לי לעמוד בתור, התקדמתי לעבר מכון רישוי אחר גיליתי שכל הרחוב שבו הוא נמצא מלא במכוניות ואין דרך אפילו להיכנס אליו.

עובדת באחד ממכוני הרישוי מספרת לחדשות DNF: העבודה בחודשיים האחרונים הפכה להיות סיוט, העומסים בלתי נסבלים."

ממשרד התחבורה נמסר בתגובה, כי במטרה לתת מענה לביקוש הגדול למבחני הרישוי השנתיים לרכב ("טסטים") ולצמצם את העומסים שנוצרו בעקבות משבר הקורונה, הורחבו שעות הפעילות בחלק ממכוני הרישוי לרכב. זאת, במטרה לענות על הביקוש ולשמור על בטיחותם של כלי הרכב הנעים בכביש.

משרד התחבורה קורא לבעלי הרכב להגיע למכוני הרישוי בשעות הבוקר המוקדמות ולבצע את המבחן השנתי לרכב ("טסט"), טרם פקיעת תוקף הרישיון. זאת, תוך הקפדה על הכללים וההוראות של משרד הבריאות ו"התו הסגול".

לבירור בנושא שעות הפעילות המורחבות של מכוני הרישוי יש להתעדכן ישירות מול המכונים.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x