xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

צפו: עוד פיצוץ באיראן: שריפה גדולה פרצה בתחנת הכוח בעיר אהוואז

בדרום-מערב איראן פרצה שריפה בתחנת כוח, לפי דיווחים בכלי תקשורת איראניים, הסיבה לשריפה היא ככל הנראה התלקחות של שנאי. האירוע האחרון הוא הרביעי במספר בימים האחרונים, לאחר סדרת פיצוצים ושריפות במתקנים שונים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
השריפה בתחנת הכוח (צילום מסך)
השריפה בתחנת הכוח (צילום מסך)

ד"ר רז צימט עמית מחקר במכון למחקרי ביטחון לאומי באוניברסיטת תל אביב המתמחה באיראן, כותב הערב בחשבון הטוויטר שלו על השריפה. "‏כמה תובנות בנוגע לרצף האירועים החריגים באיראן בשבוע האחרון. ראשית, צריך להיזהר מלקשר בין כלל האירועים הללו. אין דין פיצוץ במתקן הגרעיני בנטנז כדין פיצוץ במעבדת רנטגן בטהראן ואין דין פיצוץ במפעל לייצור טילים בח'וגיר לפיצוץ בתחנת כוח חשמלית באהואז)"

"שנית, כפי שציינתי לפני כמה ימים, לא כל פיצוץ ושריפה באיראן הוא תוצאה של חבלה מכוונת (מבית או מחוץ). מצב התשתיות באיראן הוא גרוע מאוד ובשילוב עם תחזוקה לקויה, ניהול כושל ומחדלים אנושיים, שבאו לידי ביטוי בשנה האחרונה גם באסונות טבע וגם בהפלת המטוס האוקראיני, התוצאה לעיתים קטלנית."

"‏עם זאת, אין ספק שמדובר ברצף אירועים חריג ולכן גם באיראן מקשרים ביניהם, גם אם לא באופן ישיר. מה שחשוב בעיניי במיוחד הוא שהרצף הזה יוצר הן במשטר והן בקרב הציבור תחושה גוברת של חוסר ביטחון והשאלה היא מה תהיה השפעתו. ‏בציבור כבר נשמעת ביקורת גוברת על מחדלי המשטר, שאינו מסוגל להבטיח את ביטחון התשתיות, ולא משנה אם זה בפני תקלות טכניות או חבלות מכוונות."

"המשטר מוטרד, אף הוא, מהרצף הזה ונמצא תחת לחץ גובר להגיב הן מול דעת הקהל הפנימית והן כלפי חוץ ‏מבית, יש להניח שנראה הגברה נוספת בצעדי הדיכוי כלפי אויבים אמיתיים או מדומיינים. כלפי חוץ, המשטר חש צורך רב יותר להגיב, כפי שראינו בדרישת איראן אמש להפעיל את מנגנון הבוררות שנקבע בהסכם הגרעין על רקע ההתפתחויות בוינה (כינוס סבא"א). ובניו-יורק (דרישת ארה"ב להארכת אמברגו הנשק והאיום בהפעלת מנגנון ה-snap back)."

"גם הפרלמנט האיראני צפוי לשוב ולדון השבוע בדרישה מהממשלה לנקוט בצעדי תגובה משמעותיים יותר לנוכח העימות הגובר עם המערב, למשל הפסקת יישום הפרוטוקול הנוסף של ה-NPT, הפסקת שיתוף הפעולה עם הפקחים וכו'."

"‏כך שבשורה התחתונה, גם אם אין קשר ישיר בין האירועים האחרונים וגם אם רובם אינם תוצאה של חבלה מכוונת, הם ללא ספק מגבירים את תחושת הלחץ של המשטר, מגבירים את המתח ועלולים לזרז צעדי תגובה חרף רצונו הבסיסי להימנע מצעדים מתריסים משמעותיים בארבעת החודשים שנותרו עד לבחירות בארה"ב."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x