xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

עובדי בית החולים הצרפתי בנצרת מכריזים: "לא נטפל עד שנקבל"

בית החולים הצרפתי בנצרת סוער: ההנהלה מנסה להרגיע את כעס העובדים; הוועד החל לתדרך עובדים להתנהגות בשביתה המתקרבת. בית החולים: "גורמים אינטרסנטים נכנסו על מנת לפגוע במרקם היחסים של עובדינו המסורים וההנהלה"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

בעוד כשבוע וחצי ישבתו 450 העובדים בבית החולים הצרפתי בנצרת אחרי שנה של נסיונות למשא ומתן אל מול ההנהלה במטרה להגיע להסכם קיבוצי.

הרוחות בבית החולים הוותיק בנצרת לא רגועות בימים אלו. העובדים שקצה נפשם בהתנהגות ההנהלה אחרי למעלה משנה של סירוב מוחלט לכל משא ומתן שיניב הסכם קיבוצי, החליטו לעבור לצעדים מעשיים. סכסוך העבודה שהוכרז יגיע בעוד כשבוע וחצי לסיומו ושביתה תתפתח בבית החולים שיושבת. עיתוי הקורונה הינו מצער אך לחלוטין לא היה במכוון אלא בצערם הרב נאלצו העובדים חרף המשבר העולמי להודיע כי הגיעו לקצה גבול היכולת ומכאן הדרך לשביתה כבר קרובה מאוד.

כל עוד ימשיך מנהל בית החולים, ד"ר נאיל אליאס בסירובו לבוא למשא ומתן אמיתי, שומרים העובדים לעצמם את כל הזכויות להשבית כליל את בית החולים. העובדים מדגישים כי בית החולים יקר לליבם מאוד והצלחתו היא הצלחתם אך העומד בראש בית החולים מונע מהם את זכויותיהם הלגיטימיות והמינימליות וכך אי אפשר להמשיך.

איתמר שרוני, סמנכ״ל אגף הגיוס בהסתדרות הלאומית: "רק אמש שלח מנהל בית החולים איגרת לציבור העובדים ובה הסביר כי מצב בית החולים איתן בניגוד לשאר בתי החולים. המסר שלנו למנהל בית החולים – אל תשכח את העובדים מאחור. תכבד את רצון העובדים להתאגד ושב למשא ומתן בלב פתוח ונפש חפצה. עובדי בית החולים נחושים לממש את זכותם הדמוקרטית. בימים הקרובים נפנה למשרד הבריאות לעדכנו במערכת יחסי העבודה העכורה בבית החולים".

מבית החולים נמסר בתגובה: "בית החולים הצרפתי מעריך את עובדיו העושים לילות כימים בתקופה מורכבת זאת. בית החולים היה ידוע תמיד במערכת יחסים טובה שבין העובדים וההנהלה ששיתפו פעולה למען בריאות הציבור. למרבה הצער גורמים אינטרסנטים נכנסו למערכת היחסים והם פועלים מתוך אינטרסים שונים על מנת לפגוע במרקם היחסים של עובדינו המסורים וההנהלה. בימים כאלו של משבר כלכלי ברור לכל אדם שמעוניין בטובת החברה ובבריאות הציבור שזה לא זמן להעלאות שכר."

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
2 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
2
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x