xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

עובדות במעון ראה"מ חשודות שהעידו עדות שקר לטובת שרה נתניהו

חקירה חדשה נגד אשת ראש הממשלה נתניהו: עובדות במעון ראה"מ חשודות שהעידו עדות שקר לטובת שרה נתניהו | ראה"מ נתניהו: "אין יום שהם לא עסוקים בתעמולה נגד הימין" | לפיד: "נתניהו מגיב לעוד חקירה פלילית עם התקפה על היועמ"ש"
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

בחדשות ערוץ 12 פורסם הערב (ראשון) כי משטרת ישראל פתחה בחקירה נוספת נגד אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו.

העיתונאי אביעד גליקמן פרסם כי עובדות במעון ראש הממשלה חשודות כי העידו עדות שקר לטובת אשת ראש הממשלה שרה נתניהו במסגרת התביעה של שירה רבן.

במשטרה אשרו את עובדות הפרסום ומסרו בתגובה: "בהמשך לפניות כתבים ועל מנת להעמיד דברים על דיוקם, נאשר כי ביחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433 מתנהלת חקירה שעניינה חשדות הנוגעים לעדויות ולתצהירים שנמסרו ע"י שתי עובדות במעון רה"מ במסגרת תביעה אזרחית החקירה מתנהלת באישור היועץ המשפטי לממשלה ובליווי ופיקוח של פרקליטות המדינה. מעבר לאמור ומטבע הדברים לא נוכל להרחיב בפרטים נוספים מחקירות מתנהלות".

מטעם ראש הממשלה נתניהו, עו"ד יוסי כהן מסר בתגובה לפרסומים: "בשבוע שעבר חשף ראש הממשלה את החקירות העברייניות שנוהלו במשטרה נגדו בחסות היועץ מנדלבליט. למחרת השמיעו בכירים במשטרה בחדשות 12 איום על ראש הממשלה שהם יתפרו לו תיק נוסף אם ימשיך לבקר אותם. היום הם מימשו את האיום. באופן חריג ביותר התערבה המשטרה בהליך אזרחי, ופתחה בחקירה פלילית בעוד תיק סרק תפור נגד רעיית ראש הממשלה", האשים כהן.

כהן הוסיף ותקף בחריפות: "רק לפני כמה חודשים סירב היועץ מנדלבליט לפתוח בחקירה נגד התובעת ליאת בן-ארי לאחר שהעיתונאי אלי ציפורי פרסם הקלטה שמוכיחה שהיא מסרה תצהיר כוזב לבית הדין".

"מנדלבליט משעבד את משטרת ישראל לרדיפה אובססיבית ומגמתית של משפחת נתניהו בניסיון להפיל את ראש ממשלת ישראל", מסר עו"ד כהן. "הציבור כבר הוכיח שהוא לא קונה את זה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב לפרסום ואמר "שלא במפתיע, חדשות 12 צינזרו את כל תגובתנו הערב. אין יום שהם לא עסוקים בתעמולה נגד הימין".

יו"ר יש עתיד-תל"ם, ח"כ יאיר לפיד התייחס אף הוא לפרסומים ותקף את תגובתו של נתניהו ואת שתיקתו של יו"ר כחול לבן: "‏נתניהו מגיב לעוד חקירה פלילית עם התקפה על היועץ המשפטי לממשלה. גנץ שומר על זכות השתיקה", כתב לפיד קצרות.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x