xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

עדות מהתופת: אסירים בצפון קוריאה נאנסים ועוברים עינויים באופן שיטתי בכלא לפני המשפט

בעדות מהתופת בצפון קוריאה, מספרים אסירים לשעבר שהצליחו להימלט כי הם נאלצו לשבת ברגליים שלובות במשך 16 שעות מבלי לזוז, עינויים, השפלה, אונס, הרעבה, והודאות בכפיה קיימים במתקני המעצר בצפון קוריאה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
פסלי אביו וסבו של קים: צילום Pixabay
פסלי אביו וסבו של קים: צילום Pixabay

הסוהרים בצפון קוריאה תחת משטרו של הרודן קים ג'ונג און מתייחסים לאנשים "פחות מבעלי חיים", כך פרסמה ביום שני קבוצת זכויות אדם בדיווח על התהליכים המשפטיים המתנהלים במדינה. ארגון Human Rights Watch האמריקני פרסם ראיונות עם עשרות עצורים ופקידים מצפון קוריאה לשעבר כדי להדגיש את מה שכינה תנאים לא אנושיים במתקני מעצר עם עינויים קשים.

צפון קוריאה הגרעינית, המואשמת בהפרות נרחבות של זכויות אדם, היא מדינה 'סגורה' ומעט מאד ידוע על מערכת המשפט הפלילית שלה. מעדויות לשעבר עולה כי התעללות עצורים עם מכות במקל או בעיטות במיוחד בשלבים הראשונים של המעצר לפני משפט. "ההוראות קובעות שלא אמורות להיות מכות, אך אנו זקוקים להודאות במהלך החקירה ובשלבים המוקדמים של הבדיקה המקדמית", אמר שוטר לשעבר, "אז אתה צריך להכות אותם כדי לקבל את ההודאה". כך דווח ה"דיילי מייל" הבריטי.

עצורים לשעבר אמרו כי הם נאלצו לשבת בשקט על הרצפה, כורעים על ברכיהם או ברגליים משולבות, במשך 16 שעות ביום, אפילו צל של תנועה מוביל לעונש.

העונשים נעו בין פגיעה בעצורים – באמצעות ידיים, מקלות או חגורות עור – וכלה בלרוץ במעגלים סביב החצר. "אם אני או אחרים עוברים במתקן המעצר לצד אחר, הסוהרים היו פוקדים עלי או על כל חברי התא להושיט את ידינו דרך סורגי התא ולדרוך עליהם שוב ושוב עם המגפיים שלהם", אמר העצור לשעבר פארק ג'י צ'יאול.

יון יאנג צ'אול, עצור לשעבר נוסף, הוסיף: "שם, מתייחסים אליך כאילו אתה שווה פחות מבעלי חיים, וזה מה שאתה בסופו של דבר נהיה". קים סאן יאנג, סוחרת לשעבר בשנות ה-50 לחייה שנמלטה מצפון קוריאה בשנת 2015 אמרה כי היא נאנסה על ידי החוקר שלה בבית מעצר. שוטר אחר תקף אותה מינית כשנגע בה מתחת לבגדיה בזמן שחקר אותה, היא אמרה כי היא היתה 'חסרת אונים להתנגד'.

מחברי הדו"ח פנו לקוריאה הדרומית, ולארצות הברית ולמדינות אחרות באו"ם וביקשו "ללחוץ באופן ציבורי ופרטי על ממשלת צפון קוריאה". קבוצת זכויות האדם ראיינו שמונה פקידים לשעבר שברחו מהמדינה ו-22 צפון קוריאנים – 15 נשים ושבעה גברים – שהוחזקו במתקני מעצר וחקירה מאז 2011, כאשר עלה לשלטון המנהיג הנוכחי במדינה קים ג'ונג און.

צפון קוריאה כבר מואשמת על ידי האו"ם בהפרות זכויות אדם "שיטתיות, נרחבות וגסות" שנעות בין עינויים והרג ללא משפט ועד התעללות במחנות עבודה. לטענת צפון קוריאה היא מגנה ומקדמת 'זכויות אדם אמיתיות', ואומרת כי אין הצדקה שהמערב ינסה לקבוע סטנדרטים לזכויות אדם לשאר העולם. היא מגנה את הביקורת הבינלאומית בנושא כקמפיין לערעור 'המערכת הסוציאליסטית המקודשת' שלה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
1 תגובה
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
1
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x