xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

סקר חדש: מה חושב הציבור על הממשלה החדשה

סקר שנערך אתמול (חמישי) של חברת "דיירקט פולס" שופך אור על דעת הציבור על המינויים החדשים של גנץ ונתניהו. עוד עולה מהסקר נתונים מעניינים לגבי זהות מחליף נתניהו מתוך הליכוד. ואיפה ממוקם גדעון סער.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
תוצאות הסקר (צילום דיירקט פולס)
תוצאות הסקר (צילום דיירקט פולס)

סקר של חברת ״דיירקט פולס״ מגלה מה חושב הציבור על הממשלה החדשה. הסקר נערך אתמול (חמישי) חושף אור על שביעות רצון הציבור מהמינויים החדשים של יושב ראש כחול לבן בני גנץ ושל ראש הממשלה בנימין נתניהו.

הסקר של חברת 'דיירקט פולס'

עוד מגלה הסקר את מי מעדיף הציבור כיושב ראש הליכוד בעידן שאחרי נתניהו. תחילה נשאלו בסקר שערכו מומו פילבר וצוריאל שרון, את מי נתניהו היה צריך למנות לשר האוצר.

הסקר של חברת 'דיירקט פולס'

כזכור, ראש הממשלה בנימין נתניהו הבטיח במהלך מערכת הבחירות כי הוא ימנה את ניר ברקת לשר אוצר ויקדם רפורמות יחד עם שר האוצר המיועד. על פי הסקר, ניכר כי הציבור מאוכזב מהחלטת ראש הממשלה נתניהו. בקרב מצביעי הליכוד כ-52.3 אחוזים היו מעדיפים את ברקת כשר אוצר, ובקרב כלל המדגם כ-52.5 אחוזים.

ניר ברקת משאיר הרחק מאחור את שר האוצר החדש ישראל כ"ץ, שזוכה ל41.1 אחוזי תמיכה בליכוד, ובכלל המדגם ב-28.7 אחוזים.

השאלה השנייה שנשאלה בסקר היא האם הציבור מרוצה מהחלטות המינויים של גנץ לתפקידי שרים במפלגת כחול לבן. כ-50.8 אחוזים ממצביעי כחול לבן חושבים שמדובר ב"מינויים מקצועיים", לעומת 29 אחוזים מכלל המדגם. כ-35 אחוזים ממצביעי כחול לבן חושבים שמדובר ב"מינויים לפי נאמנות אישית" לעומת 55.5 אחוזים מכלל המדגם.

אך השאלה המעניינת ביותר שנשאלה בסקר היא מי חושב הציבור שצריך לעמוד בראש הליכוד לאחר עידן נתניהו. בקרב מצביעי הליכוד התוצאות מפתיעות מאוד. חבר הכנסת ניר ברקת זוכה ל-29.9 אחוזי תמיכה וחבר הכנסת גדעון סער מיד אחריו עם 19.6 אחוזי תמיכה. זאת על אף שסער התמודד מול נתניהו על ראשות הליכוד רק בחורף האחרון. לאחר מכן זוכה שר האוצר החדש ב-14 אחוזי תמיכה ומאחוריו שגריר ישראל הטרי עם 9.3 אחוזי תמיכה ואחריו אדלשטיין עם חמישה אחוז והרחק מאחור שרת התחבורה בהווה ושרת החוץ בעתיד מירי רגב עם 1.9 אחוזים.

בקרב המגזר הכללי זוכה סער ל-34.43 אחוזי תמיכה, מיד אחריו ברקת עם 21.86 ואחר כך אדלשיין עם תשעה אחוזי תמיכה ולאחריו כץ עם 8. ארדן עם 6.28, ורגב עם 1.9 אחוז.

יש לציין כי המדגם נערך על ידי שלמה פילבר וצוריאל שרון מחברת "דיירקט פולס" בתאריך ה- 21 במאי 2020, טעות הדגימה הסטטיסטית 4.3%+

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x