xxx2
erotic stories eden paid her tax with her tight pussy.
hot brunette teen slut handling big black cock pov.
[bsa_pro_ad_space id=4]

סקר חדש: הליכוד ממשיך להיחלש, בנט ממשיך לעלות

על רקע חוסר שביעות הרצון של הציבור מנתניהו, סקר חדש מראה כי הליכוד ממשיך לרדת, אך לעומת זאת, מפלגת ימינה ממשיכה לעלות בעקבות שביעות הרצון של הציבור מנפתלי בנט
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
חדשות DFN

סקר חדש שנערך אתמול (חמישי) מראה על המשך המגמה של ירידת הליכוד ונתניהו, על רקע אי שביעות רצון הציבור על רקע תפקודו במשבר הקורונה. נפתלי בנט, שבסקר שנערך שלשום בידי שלמה פילבר נמצא המתאים ביותר על פי הציבור לנהל את המשבר, נוסק למעלה ומגיע לשיאים חדשים.

הסקר נערך בעבור העיתון ׳מעריבסופשבוע׳ בידי מנחם לזר, מנהל פאנלס פוליטיקס. הסקר שערך לזר, מראה שלו הבחירות לכנסת ה-24 היו מתקיימות היום, ראש הממשלה בנימין נתניהו יורד בסקרים ומגיע ל-36 מנדטים, לעומת סקרים קודמים שהראו על 40 מנדטים לליכוד.

יש עתיד תל״ם ממשיכה למצב את עצמה כמפלגה השניה בגדולה ויושב ראש האופזיציה יאיר לפיד מקבל 16 מנדטים. הרשימה המשותפת מקבלת 15 מנדטים.

על רקע ירידת נתניהו, בולטת עליית נפתלי בנט וימינה על רקע תפקודו המוצלח במשבר הקורונה. מפלגת ימינה מקבלת 12 מנדטים, ומגיעה לשיא כוחה.

כחול לבן של בני גנץ עומדת על 10 מנדטים וש״ס של אריה דרעי עומדת על 9 מנדטים. ישראל ביתנו של ליברמן מקבלת 9 מנדטים, ויהדות התורה מקבלת 7 מנדטים. מרצ וניצן הורביץ עולים אף הם, ועומדים על 7 מנדטים.

בסך הכל, גוש הימין עומד על 64 מנדטים ללא ליברמן. הסקר מראה על המשך המגמה של ירידת נתניהו ועל חוסר שביעות הרצון של הציבור מתפקודו של ראש הממשלה.

שתפו כדי שאחרים גם יהנו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
הרשמה לעדכונים
עדכון על
6 תגובות
הכי ישן
הכי חדש הכי פופולרי
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך

[bsa_pro_ad_space id=3]
sex không che
exotic nadia is a milf hottie. pron
6
0
הצטרפו לדיון וכתבו תגובה!x
()
x